Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2013 13:16 - Протестираща държава
Автор: sherif Категория: Забавление   
Прочетен: 22794 Коментари: 24 Гласове:
87


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image


Телефонът иззвъня “на пожар”. Беше Бойко.

- Извинявай, Шерифе, не исках да те безпокоя, ама се налага! Хората отдавна не желаят комунизъм в България, но другарите не се дават лесно. Въпреки спонтанните протести, не искат да се разкарат и туй-то. Даже са организирали платени демонстранти, уж в подкрепа на правителството. Тук-таме по циганските махали и разни селца – това било “равностойно” на гърмящи София, Пловдив и Варна.

- Няма нужда да обясняваш. Нито е имало, нито ще има честен комунист. Дай по същество!

- Нещо трябва да се направи. “Атака” съвсем подивяха. Ще изпратят полиция, но не за “фюрера”, а срещу мирните демонстранти. Манолова даже искала пленници, за да се гаври с тях на “Позитано” – там имало подземие с уреди за мъчения, забравени още от хиляда петстотин и не знам си коя година. Мая добавила само ток и го наричала “Да светнат крушките”. Голямата й мечта била “Изпотен от секс БиБи кебап на зазоряване”, ама щом го обяснявам в момента, значи още не е осъществена.

- Бойко, приятелю, струваш ми се притеснен. Дай по-спокойно! Моите проблеми са по-големи.

- Стига бе, какво е станало?

- Заради теб сега ще трябва да отложа тройка в джакузито с Алисия и Ники.


image


- Алисия я знам. А Ники коя е? Може би Николета или Никита? Или друга, която ти гласува ежедневно?

- Ааахаа, Hиколета е. Преди малко Валери звънна да ми пожелае успех. Не могъл да смогне на сексуалните й желания, та аз съм му последната надежда да види жена си поне веднъж задоволена. Явно е дочул, че при мен няма “лабаво и меко” – всичко е “на чугун”.

Дългът си е дълг. Щом държавата има нужда от мен, винаги съм на линия.

Преди да отида на протеста трябваше да проверя един сигнал. Група ученици се бяха оплакали, че в тяхното училище преподавали учители-садисти и ги учели на странни неща. Децата са бъдещето на света, затова заслужаваха да им помогна без никакво забавяне.

В класната стая беше бургаският преподавател Даскал Дръвников, по известен като Татко Доги. Помагаха му пазарджишката асистентка Дебилна Кретеновидкова и нейната услужлива братовчедка Куха Иванова.

Останах потресен от написания на дъската урок. Той бе следният:

“Ученици, няма нужда да чакате пълнолетието, защото животът си върви. Още сега тръгвайте по форумите и бълвайте отровна злоба! Мразете всеки с различно мнение. Изнудвайте и злепоставяйте на лични съобщения! Изпреварете останалите, понеже те ще направят абсолютно същото. Няма друг начин. Доброто не съществува. Настоявайте във Фейсбук да има опция “Не харесвам” и не оставяйте да ви подведат, че по-важни са положителните емоции. Защо сме на този свят, ако не да мразим, мразим, мразим …? Не е важно какво харесваш, а обратното – какво не харесваш. И трябва да им го рекнете. Заради това ще ви кажат, че сте луди злобари, ама не ги слушайте! Bинаги можете да преминете в контранастъпление като обявите за глупав егоцентрик всеки човек с различно мнение или такъв, който просто не желае да ви слуша. Pазбирателство не трябва да има.

Момчета, колкото повече лъжете, толкова по-добре. Споменавайте често злато, пари, псувайте! Tова е най-сигурният начин да завъртите любов с интелигентна циганка.

Момичета, официално ще се правите на сговорчиви жени, но на лични съобщения интригата да е на шест! Само така ще разчистите конкуренцията на по-харесваните и ще се наместите на тяхно място.”

Това беше върхът! Профилактично “сипах” един зад врата на Даскала, който се просълзи, а учениците задюдюкаха одобрително.

- Повече да не пишеш такива глупости на дъската!
- Ама аз не умея друго. Бива ме само в злобеенето.

Тук последва още едно сипване.

- Шшшт! Да не слушам повече скърцане!

Минута по-късно децата излязоха в междучасие, а аз потеглих към протеста.

В движение получих незначителна информация по спейсфона - Куку866 бе излязла във ваканция, т.е. известно време нямаше да пише от официалния си профил, а само от фалшивите. Какво пък, поне за малко бе оставила подривните си занимания.

Брех, голям митинг ,голямо чудо! Музика, песни, танци … Интелигентните протестиращи потропваха тихичко в такт, за да не ги сметнат за разюздани чалгаджии. Оратори мереха сили в словесни дуели, споменавайки въодушевено най-новите звезди: Мая Яйцето, Гей Юлий Станиш, Подлюти Местанов, Делян Коледотрапезников и още много, много …

В суматохата Партията на Умните опита да прокара нов закон, според който само избрани хора могат да гласуват, но бързо се отказаха от замисъла, понеже от Партията на Красивите контрираха, че не може да гласуват граждани с клюноподобен нос. Tа в крайна сметка нищо не стана. Всеки с мераците си, както викат.

Тук бе дошъл дори поетът Блекдървар Словерблудецов, известен с ултра комунистическите си възгледи, но забравил за тях, преследвайки любимата журналистка, която упорито му се изплъзваше. На нея бе посветил най-новата си творба – “Безсилен съм”:

Колко пъти аз ти казвах
да контактуваш с умните мъже!
А колко силно аз желая
сред тях да бъда – за миг поне!
Но зная –
невъзможно е!


Останалото са ред сълзи и ред други секрети.

След като огледах обстановката, дойде време за обяд, та се възползвах от безплатните услуги на най-близкия ресторант. Трябваше да обмисля ситуацията, а как по друг начин да стане, ако не на хапка-пийка.

Всичко беше наред до момента, когато усетих движение под масата. Hадникнах и що да видя? Икономичният откъм акъл Theдрипльо се беше свил отдолу и мърмореше “Одата на страхливия мързеливец”:

- Войните (изборите) се печелят не от онези, които воюват (протестират), а от онези, които се крият под масата (стоят си вкъщи и философстват).

Явно не беше в час, та го информирах:
- В момента няма война. От кого се криеш?

- Ох, божичко! Има един Vmir. Толкова пъти ме е размазвал по асфалта, че вече и в “Пирогов” ме сънуват в кошмарите си. Викам си, под масата до подметките на Шерифа ще съм скрит добре.

- Така-така, друг път да знаеш, че не е здравословно да говориш глупости и лъжи.

Дълго обмислях как да постътпя. Не помогна дори уискито, което векове наред е посочвало правилния път на мои предшественици – мъдреци от национално и световно значение.



Решението дойде от неочаквана страна. Лично Май Яйцето звънна по спейсфона.

- Здрасти, Шерифе! Обаждам се да те питам дали още играеш с Бойко?
- Естествено. Винаги съм на Светлата Страна на Силата.
- Абе, ти хубаво си на нея, обаче знайш ако ти врътна и на теб едни фалшиви бюлетини. Нали помниш, че много ме бива в манипулациите.
- Как няма да помня! Ти си не знам кое поколение комунистка – владееш лъжите и интригите до съвършенство.
- Не го забравяй, ако решиш да пресечеш пътя ми! Освен това имаме едно хубаво подземие на “Позитано”. Cигурно не знаеш за него, ама няма да ти хареса, ако се срещнем там.
- О, знам! А след като записах този разговор вече имам и доказателство за прокуратурата. Ще направя няколко копия, за да не реши някоя цаца пак да се преструва на акула. Та, ще се наложи да внимаваш.

Този нагъл опит за шантаж посочи правилния път – протестите да продължат до крайна победа. Смятах лично да го кажа на множеството, но не се наложи, тъй като по пътя срещнах Лумпен Сидеров и неговите гамени. Щом ме видяха, веднага козируваха.

- Ей, момченца, пак ли ще правите лумпениада?
- Ми, що пък не? Анархия до дупка!
- По-леко, че да не хапнете по шамар! Сега отивате и съобщавате на протестиращите, че могат да продължат до падането на правителството. После ти, Лумпен Сидеров, официално подаваш оставка и закриваш “Атака”. То и не ти трябва партията, защото след последните изцепки изгуби доста привърженици и със сигурност няма да влезеш в следващото Народно събрание.

Фюрерът наведе глава, пророни сълза и въздъхна:
- Щом така си рекъл, не смея да ти противореча.

Преди да се прибера у дома, минах през НДК. Там имаше някакво събрание – предимно пенсионери и пияници.

- Какво правите тук?
- Искаме импийчмънт на президента.
- Защо?
- Ми, щото желае да ни обединява и го доказа с речта си, а ние предпочитаме да сме вечно разделени. Освен това имахме привилегии преди 1989г и пак си ги искаме.
- Тези привилегии са платени с живота на хиляди репресирани. Hе ви ли е малко неудобно?
- Не. Важното е на нас да е добре, пък за другите – супата.
- Като ви гледам жалката групичка пропаднали интриганти, май ви плащат за да сте тук, а?
- Тихо бе, човек! Tези неща не се разправят така гласно. На мен ми донесоха хонорара вкъщи, за да не се разчуе. Лично Гей Юлий Станиш е призовал към дискретност.
- Това било, значи, комунистическата честност. Слушайте, мързеливци! Вдигате чукалата и се омитате оттук, че иначе плаче мамата! Аре, муууув!

С това полезно действие завърши денят. Отново помогнах на Доброто да възтържествува.

Вече можех да се заема с Алисия и Николета.






Гласувай:
89



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefules - Голям купон!
09.07.2013 13:44
Голям купон!
цитирай
2. анонимен - :)
09.07.2013 13:46
:)
цитирай
3. sherif - Бря, бря ... :-DD
09.07.2013 13:55
Nivela първа се отчете с минус :-DD
цитирай
4. sherif - Голям купон! :-DD
09.07.2013 13:57
cefules написа:
Голям купон!


:-DD
цитирай
5. sherif - :) Строг, но безпристрастен :-D
09.07.2013 14:03
angpiskova написа:
:)

Строг, но безпристрастен :-D
цитирай
6. sherif - Най-лошото, което може да се случи на държавата.
09.07.2013 15:45
Да вземат властта онези, които се смятат за безгрешни богоподобни и не търпят критика от никой, но пък настояват другите да слушат тяхната критика.

Стане ли това, комунизмът ще ни се види като Рай.
цитирай
7. анонимен - Nivela
09.07.2013 15:51
стори същото и при мен.
Ами нека да го правят, щом само това могат:)
цитирай
8. sherif - :-DD
09.07.2013 15:56
angpiskova написа:
Nivela стори същото и при мен.
Ами нека да го правят, щом само това могат:)

Малко съм разочарован - само един фалшив минус.
А би било хубаво да ангажирам целия ден на това кухоглаво същество :-DD
цитирай
9. vmir - Привет, Шерифе!
09.07.2013 16:22
Не ти ли е прекалено добро сърцето, да криеш от мен лъжците, да не би да им направя нешо лошо? Че аз да не съм някакъв злодей, аз си ги подритвам от най-добри чувства, защото ги подготвям за среща с по-лошите от мен, и също като теб се опитвам да им помогна онези до не ги набарат, че тогава ще видят какво следва, когато продължават да лъжат на поразия...
цитирай
10. sherif - Не ти ли е прекалено добро сърцето, ...
09.07.2013 16:51
vmir написа:
Не ти ли е прекалено добро сърцето, да криеш от мен лъжците, да не би да им направя нешо лошо? Че аз да не съм някакъв злодей, аз си ги подритвам от най-добри чувства, защото ги подготвям за среща с по-лошите от мен, и също като теб се опитвам да им помогна онези до не ги набарат, че тогава ще видят какво следва, когато продължават да лъжат на поразия...


Понякога се ядосвам, че съм толкова добродушен, ама ей на, такъв съм си.

Някак мило ми стана, когато Theдрипльо обясни, че се чувства на сигурно място до подметките ми. Заради това не можах да избера - да го сритам или да го стъпча :-DDD
цитирай
11. vmir - 10. sherif,
09.07.2013 17:11
sherif написа:
vmir написа:
Не ти ли е прекалено добро сърцето, да криеш от мен лъжците, да не би да им направя нешо лошо? Че аз да не съм някакъв злодей, аз си ги подритвам от най-добри чувства, защото ги подготвям за среща с по-лошите от мен, и също като теб се опитвам да им помогна онези до не ги набарат, че тогава ще видят какво следва, когато продължават да лъжат на поразия...


Понякога се ядосвам, че съм толкова добродушен, ама ей на, такъв съм си.

Някак мило ми стана, когато Theдрипльо обясни, че се чувства на сигурно място до подметките ми. Заради това не можах да избера - да го сритам или да го стъпча :-DDD


Оххххх, и аз много страдам от същата мекушавост и все си обещавам да не се поддавам на сантименти, защото това не е от полза на плачещите за ритника ми.
цитирай
12. sherif - vmir,
09.07.2013 17:26
отново единомислие!
Ако измислиш начин да се справим с пустата мекушавост, казвай навреме, че не е хубаво да пропускаме точки :-DD
цитирай
13. shaffi - sherif.
09.07.2013 20:33
правиш всичко със замах. ..водата в джакузито е поизстинала...побързай!!
цитирай
14. sherif - Така си е. Изпипвам всяка работа ;)
09.07.2013 21:16
shaffi написа:
правиш всичко със замах. ..водата в джакузито е поизстинала...побързай!!

Да видиш Алисия и Николета с какви радостни възгласи ме посрещнаха, когато влязох в джакузито ... с тройно салто ;))
цитирай
15. jeremy231 - Бурен живот живееш! И атрактивен!
09.07.2013 21:43
:-))))))))))))))))))))
цитирай
16. sherif - !
09.07.2013 22:09
jeremy231 написа:
Бурен живот живееш! И атрактивен!
:-))))))))))))))))))))


Понякога се чудя как издържам на това забързано темпо.
А в същото време:

"... Има недолюбени тоооооолкова момичета ..."

Не мога да обиколя всички. Дори аз! Дано ми простят ;))
цитирай
17. vmir - 12. sherif,
09.07.2013 22:25
sherif написа:
отново единомислие!
Ако измислиш начин да се справим с пустата мекушавост, казвай навреме, че не е хубаво да пропускаме точки :-DD


Ами не знам как. Аз си поглеждам "Нощен полет" на Екзюпери и се опитвам да следвам примера на Ривиер, който казва: "Искаш ли да те обичат, достатъчно е да ги жалиш. Аз почти не жаля никого или прикривам това. ... Аз обичам всички тия хора и удрям не тях. А онова, което се промъква чрез тях."

Успех и бой по кухите тикви, за да ги напълниш със съдържание!

цитирай
18. sherif - !
09.07.2013 23:00
vmir написа:
sherif написа:
отново единомислие!
Ако измислиш начин да се справим с пустата мекушавост, казвай навреме, че не е хубаво да пропускаме точки :-DD


Ами не знам как. Аз си поглеждам "Нощен полет" на Екзюпери и се опитвам да следвам примера на Ривиер, който казва: "Искаш ли да те обичат, достатъчно е да ги жалиш. Аз почти не жаля никого или прикривам това. ... Аз обичам всички тия хора и удрям не тях. А онова, което се промъква чрез тях."

Успех и бой по кухите тикви, за да ги напълниш със съдържание!


Благодаря! Да видим колко ще налея. Hещо не са много възприемчиви.
Ще се придържам към:

Со кротце, со благо, с малце ..... бум-бам :-DD
цитирай
19. vmir - 18. sherif,
10.07.2013 03:40
sherif написа:
vmir написа:
sherif написа:
отново единомислие!
Ако измислиш начин да се справим с пустата мекушавост, казвай навреме, че не е хубаво да пропускаме точки :-DD


Ами не знам как. Аз си поглеждам "Нощен полет" на Екзюпери и се опитвам да следвам примера на Ривиер, който казва: "Искаш ли да те обичат, достатъчно е да ги жалиш. Аз почти не жаля никого или прикривам това. ... Аз обичам всички тия хора и удрям не тях. А онова, което се промъква чрез тях."

Успех и бой по кухите тикви, за да ги напълниш със съдържание!


Благодаря! Да видим колко ще налея. Hещо не са много възприемчиви.
Ще се придържам към:

Со кротце, со благо, с малце ..... бум-бам :-DD


О, и това ми е любимото. От Ляпчев. Много добре работи, само трябват здрави нервички, щото онези, които са гадини, като те видят благ и се смятат длъжни да ти се качат на главата, а това иска да ги оставиш докато им говориш като на нормални хора. После, ако нямат сетива за човешки разговор и продължават да ти се катерят по главата, вадиш голямата балтия и бум-бам, решаваш проблема.

Класика, защото някои дори не чуват човешките апели да престанат. През 1990 например, за няколко месеца преброих поне 17 подкани, а после и предупреждения на янките към Саддам да остави Кувейт на мира. Онзи гонеше инспекторите на ООН и го раздаваше махаленски бабаитин, викаше им, че не са му посегнали, и само затова не ги е погребал в пясъците още. Абе, като всеки патологичен лъжльо, вярваше си, че ще може да лъже и блъфира до безкрайност. Ама то и нашите бесепари му помагаха да увисне на бесилото от все сърце, защото правеха митинги в негова подкрепа, отпращаха му братски социалистически привети и пожелания да громи неуморно класовия враг, да не говорим, че в-к "Дума" излезе със заглавието: "Ирак се съгласи да анексира Кувейт", все едно са го калесвали с бъклица да благоволи да им ликвидира държавицата. Е, сигурно е имало и поне един-двама кувейтски социалиста, за които дружбата с Ирак им е била като слънцето и въздуха за всяко живо същество, защото без Саддам, в Кувейт цоциалистите виждаха власт през крив макарон, ама това си им е в кръвта на националните предатели да се докопват до власт като продават сънародниците си като парчета пушечно месо, а на нашите им беше важно да стават така тези работи, за да имат гарантиран достъп до властта. Даже в мечтанията си стигнаха до там, че пратиха депутат от БСП да занесе и подари на Саддам ловна пушка да отстрелвал янките като зайци. После истината победи и Саддам завърши на бесилото, агент Гоце си плю в лицето и прегърна НАТО, а заинтересованите от мингянските номера ни го направиха президент, което идва да покаже, че у нас има въпиюща нужда от този подход, защото самата ни власт се крепи на мингянщината и продажничеството.

Абсолютно същото се случи и при Милошевич, нали и той си беше бащ цоциалист, а мнозина нашенци натрупаха богатство от помощта си за него, ама то каква е тази класова борба без далавери бе. И, когато янките попариха надеждите да продаваш цели народи като гергьовски агънца, ей какви усти отвориха срещу чичо Сам, възмутени, че правел онова, за каквото те можели единствено да мечтаят, брей каква несправедливост само! Ама така е то с лъжците и блъфьорите, че няма как да знаят кога са преминали мярата, защото разбират единствено езика на бухалката.

Поздрави!
цитирай
20. sherif - vmir,
10.07.2013 09:11
поздрави и за теб :)
цитирай
21. jeremy231 - При едно правилно разпределение на времето, може и да намалиш бройката обидени моми.
10.07.2013 09:20
sherif написа:
jeremy231 написа:
Бурен живот живееш! И атрактивен!
:-))))))))))))))))))))


Понякога се чудя как издържам на това забързано темпо.
А в същото време:

"... Има недолюбени тоооооолкова момичета ..."

Не мога да обиколя всички. Дори аз! Дано ми простят ;))

Но се съмнявам, де. Момите не мож ги разбра. Винаги се сърдят...
цитирай
22. alexs - Хайде заемай се с Алисия и Николета. ...
10.07.2013 09:21
Хайде заемай се с Алисия и Николета.....
цитирай
23. sherif - !
10.07.2013 09:29
jeremy231 написа:
sherif написа:
jeremy231 написа:
Бурен живот живееш! И атрактивен!
:-))))))))))))))))))))


Понякога се чудя как издържам на това забързано темпо.
А в същото време:

"... Има недолюбени тоооооолкова момичета ..."

Не мога да обиколя всички. Дори аз! Дано ми простят ;))

Но се съмнявам, де. Момите не мож ги разбра. Винаги се сърдят...


Действително, сложна работа. Но пък е удоволствие да опитвам ;)
цитирай
24. sherif - Хайде заемай се с Алисия и Николета. ...
10.07.2013 18:54
alexs написа:
Хайде заемай се с Алисия и Николета.....


Помолиха ме скоро пак да ги уважа, но първо ще помисля ;))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sherif
Категория: Забавление
Прочетен: 1053183
Постинги: 35
Коментари: 1467
Гласове: 9209
Архив
Блогрол
1. Шок на пилона
2. “Къртицата” - лайфстайл от село
3. Toxic
4. Елитът в лицето на Евгени Минчев
5. Vmir
6. Чалгаджия по душа
7. Gwendolline.blogspot
8. Ново тълкуване на Божиите закони
9. Социолозите се скараха
10. Пайнер спечелиха субсидия в размер на два милиона
11. Страхотни мацки !!!
12. Наблюдения
13. Джуджета
14. Нова глупост на Меги Дерм
15. Платена публика
16. Къртицата - забраненото удоволствие
17. Честен човек ли е българинът?
18. Шакира - снимки
19. Това ли са достойните хора, които ще оправят държавата?
20. Холивуд мечтае за български екшън-сценарист
21. Най-абсурдното около протестите
22. Два примера за евтини политически хватки
23. Делян Пеевски - шеф на ДАНС! Това бие рекорда по наглост!
24. Най-сигурното запознанство било в Интернет
25. Ирина Шейх - видео
26. Учители-хулигани
27. Трябва ли всички да гласуват?
28. Сбърканите представи
29. Интервю за работа - 1 част
30. Народът полудя