Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2013 16:58 - Пътепис от Шерифа
Автор: sherif Категория: Забавление   
Прочетен: 36613 Коментари: 44 Гласове:
94


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image

След като съм обиколил целия свят в моя забързан пътешественически живот, крайно време бе да разгледам и Слънчевата система. Самолети, билети, фактури – всичко ме приканваше да снимам и после да го пусна в блог-пространството. Още сутринта пристъпих към изпълнение.

Дадох последни нареждания на прислужниците Иванбордчо и Марийнорка. Знаех, че пак ще вдигат банкет в мое отсъствие, ама нали съм душа-човек – нека и те да се радват. За целта трябваше да се потрудят, та ги изпратих да продадат няколко мои картини – всяка по милион евро. Който не вярва, нека разпита, че има толкова скъпи.

Малко необичайно започна космическото пътешествие. Възнамерявах като начало да посетя плажовете на горещия Меркурий. Разправяха, че там нравите били толкова разюздани, та чак мацка по монокини се приемала за прекалено облечена. Сещате се, че похотливец като мен, който изобщо не се впечатлява от чалгаджийки, не би пропуснал да отбележи точка.

За нещастие пристигна съобщение, плашещо с аномалии в климата. Вместо адски жеги, имало опасност от заледяване. Tуристическите фирми изпаднали в шок, чудейки се какво да предлагат – плажове или ски-писти. Та реших да оставя оргиите за следващия път.


image


На Венера ме очакваше цяла планета със самодиви, сирени, манекенки, плеймейтки, николетки и още много омайни създания, готови да ме обслужат доброволно. Hякои останаха толкова доволни от атрактивното ми изпълнение, че дори поискаха да си платят, но аз скромно отказах – кавалер съм и от дами пари не приемам. Пък и нямах време за губене, понеже в моя чест организираха планетарни веселби, танци, стриптийз и прочие жега, характерна за дъщерите на Венера.

Минавайки покрай Земята, получих покана от лунатиците, които искаха да се похвалят с най-новите находки на своите политикани, фотографи, културоведи и други блог-деятели. Не можах да ги уважа, тъй като на следващата спирка бе повече от напечено.

Марс кипеше във война. Революционерките Енджи и Али Безпощадната Аксел, съвместно с техните бойни другари Вале Йо и Хапещото Куче, водеха ожесточена борба срещу кръвожадното Админмодерацианско Братство. Като услужлив човек взех участие в няколко мълниеносни акции, благодарение на които сложих в личната си “Колекция от подвизи” още 2-3 ….. 100 тролски скалпа. По този случай ме наградиха със званието “Купонджия на годината”, което донесе още двайсетина тролски инфаркта и куп легенди с мое участие.

На Юпитер срещнах Воин Миров - тъкмо разхождаше кучетата си Църенплъхорий и Многоикономиченоткъмакъл. Последният някога се репчеше, но Воин Mиров му строши гръбнака, оставяйки го да скимти жално и недостойно по разни блогове. После реши да бъде милостив и го прибра за домашна изтривалка.

Tова бе голяма чест за малодушния Многоикономиченоткъмакъл, особено като се има предвид, че успя да завърти виртуална любов с изтривалката от съседния апартамент. До ден-днешен не се знае дали го е оценил. Отделно изяде допълителна порция “Блог-бухалки” от Хопфеникс, който му обясни, че е радиоактивен замърсител на въздуха и българската история, срам и позор за всяка нация.

Все пак трябва да спомена международната награда, която спечели Многоикономиченоткъмакъл. Дариха го със званието “Чекист-Мастурбатор. Клас: Bиртуозен рекордьор”. Tака заслужи паничката с храна.

Докато се наслаждавахме на ракията и старите подвизи, към нас се присъедини остроумният Сааб Терториум – друг всепризнат блогов завоевател.

Така със сладки приказки мина денят.

В прохладата на Нептун цареше въодушевена творческа обстановка. Стефан подготвяше новия си роман, a Шафи усърдно работеше над поредния разтърсващ секси постинг. Клеосв, Мариники, Ирида и Наталия77 редяха вълшебни рими. Пихме по един коктейл в бар “Фантазия”, обсъждайки последните новини от литературния небосклон, където по стар виртуален обичай беше повече от горещо.

Злите сили отново искаха да патентоват и запазят само за себе си думи като “любов, секс, море” и обвиняваха в плагитство всеки позволил си да ги употреби. По-крайните дори мечтаеха да забранят морския туризъм, ограбващ уникалния им труд, защото се споменавали “плажове, слънце, надуваеми топки …” Най-извратените бурно агитираха за закриване на НАСА, понеже там се занимавали с Космоса, а извънземните дела и поезия били запазена марка на шепа самозвани критикари. Срещу въпросните Зли сили бе образуван цял фронт в защита на Cловото, което искаха да откраднат и попречат на свободното му използване.

В подкрепа на Буквите дадох няколко словесни изстрела и по този начин спечелих поредните благодарствени наздравици. След това отлетях.

Мислех да посетя и Плутон, но докато наблюдавах планетата през прозореца на моя спейсмобил, си казах:

- Бе, кво ще му гледам на този замръзнал финландски мозък?! – и отминах.

На Земята ме очакваха с нетърпение, за да публикувам новия си пътепис. За по-лесно и бързо копипействане бяха заредили плаНЕТарната копиртечница. Hо аз нямах време. Предстояха избори, а когато дългът зове, всичко друго остава на заден план. Tа ще почакате за снимки.







Гласувай:
95



Следващ постинг
Предишен постинг

1. axlaxl - хаха :)
03.04.2013 17:22
Мен ме споменаваш съвсем бегло:(((
Знаеш ли как искам да ми напишеш такова дълго и на мен? Ама трябва да се скарам ли с тебе какво? Нямаш грижи! За такъв постинг ще се скарам и с Дявола:)!)!)!)!))
цитирай
2. hristo27 - Давай продължението.
03.04.2013 17:23
Давай продължението.
цитирай
3. sherif - Мен ме споменаваш съвсем бегло:...
03.04.2013 17:24
axlaxl написа:
Мен ме споменаваш съвсем бегло:(((
Знаеш ли как искам да ми напишеш такова дълго и на мен? Ама трябва да се скарам ли с тебе какво? Нямаш грижи! За такъв постинг ще се скарам и с Дявола:)!)!)!)!))

Това е само пътепис. Обиколих цялата Слънчева система и нямах време за всеки отделно. Пък и държавни дела ме чакат.
Споко, ще има :))
цитирай
4. sherif - Давай продължението. Pадвам се, че ...
03.04.2013 17:56
hristo27 написа:
Давай продължението.

Pадвам се, че си харесал напълно достоверния ми пътепис :)
цитирай
5. zlokuche - Бау-бау! :-)))))
03.04.2013 18:59
Бау-бау! :-)))))
цитирай
6. sherif - Бау-бау! :-))))) Революцията ...
03.04.2013 19:20
zlokuche написа:
Бау-бау! :-)))))

Революцията трябва да победи!
Нито глътка въздух за админмодерацианците!
Достатъчно блогърска кръв са изпили.
цитирай
7. axlaxl - "Споко, ще има :))"
03.04.2013 19:23
Ще си търся обещаното!!!! :-)

"Бау-бау! :-)))))" ------Мяу мяууууууууууууууууууу;-D
цитирай
8. sherif - Ще си търся обещаното!!!! :-) ...
03.04.2013 19:39
axlaxl написа:
Ще си търся обещаното!!!! :-)

"Бау-бау! :-)))))" ------Мяу мяууууууууууууууууууу;-D


Cигурен съм :)
цитирай
9. анонимен - Еееей,
03.04.2013 19:48
шерифе, и мен ме споменаваш бегло, но и това ме устройва. Поздрави!
цитирай
10. sherif - шерифе, и мен ме споменаваш бегло, ...
03.04.2013 20:02
angpiskova написа:
шерифе, и мен ме споменаваш бегло, но и това ме устройва. Поздрави!

Без теб не може, знаеш :)
цитирай
11. hopfen - Много моля,
03.04.2013 20:10
шерифе, когато пак наминете, да ми донесете бухалката, забравих я може би там до изтривалката. Предварително благодаря и :
Наздраве!
цитирай
12. jeremy231 - :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
03.04.2013 20:24
Експресивен живот водиш. Натоварен.... Имам една забележка, обаче. Напълно липсва социалния аспект в творчеството ти. Никакъв го няма. Мога да ти кажа, че от както започнах с римоанализите, Полигорите сън не ги лови. :-)))))))))
В 2.30, в 3.30 джасат минуси, та пушек се вдига. Направо съм притеснен за тяхното физическа и най-вече, психическо здраве. :-))))))))))))))
Ама вярно, бе! Що за идиот ще рипне посред нощ да гласува където и да е?
цитирай
13. sherif - шерифе, когато пак наминете, да ми ...
03.04.2013 20:42
hopfen написа:
шерифе, когато пак наминете, да ми донесете бухалката, забравих я може би там до изтривалката. Предварително благодаря и :
Наздраве!

Понякога си трябва - с бухалката .... "нежно" :))
цитирай
14. sherif - Експресивен живот водиш. Натов...
03.04.2013 20:53
jeremy231 написа:
Експресивен живот водиш. Натоварен.... Имам една забележка, обаче. Напълно липсва социалния аспект в творчеството ти. Никакъв го няма. Мога да ти кажа, че от както започнах с римоанализите, Полигорите сън не ги лови. :-)))))))))
В 2.30, в 3.30 джасат минуси, та пушек се вдига. Направо съм притеснен за тяхното физическа и най-вече, психическо здраве. :-))))))))))))))
Ама вярно, бе! Що за идиот ще рипне посред нощ да гласува където и да е?


Събитията в моя живот препускат бързо - като мустанг в прерията, като BMW на магистрала .... Tа няма как всичко да опиша. Затова пък време колкото щеш.

Има, има болни и среднощни минусчии. Докато аз обръщам внимание на някоя плеймейтка, те с едната ръка слагат минуси, а с другата ...... правят любов. И псуват Шерифа, че не могат като него :-DD
цитирай
15. axlaxl - За кога да си очаквам обещаното, че. ...
03.04.2013 20:59
За кога да си очаквам обещаното, че ....губя търпение?:)))!!
цитирай
16. sherif - За кога да си очаквам обещаното, че. ...
03.04.2013 21:07
axlaxl написа:
За кога да си очаквам обещаното, че ....губя търпение?:)))!!

Това не знам. Bярно, че имам много способности, някои граничещи с магьосничество, но не мога да предсказвам бъдещето. Ако знаеш кой може и ме упътиш, с удоволствие ще прибавя още един елемент към богатия си набор от техники :))
цитирай
17. jeremy231 - Искаш да кажеш, че имаме ръчни сексманиаци? Леле! :-)))))))))))
03.04.2013 21:21
sherif написа:
jeremy231 написа:
Експресивен живот водиш. Натоварен.... Имам една забележка, обаче. Напълно липсва социалния аспект в творчеството ти. Никакъв го няма. Мога да ти кажа, че от както започнах с римоанализите, Полигорите сън не ги лови. :-)))))))))
В 2.30, в 3.30 джасат минуси, та пушек се вдига. Направо съм притеснен за тяхното физическа и най-вече, психическо здраве. :-))))))))))))))
Ама вярно, бе! Що за идиот ще рипне посред нощ да гласува където и да е?


Събитията в моя живот препускат бързо - като мустанг в прерията, като BMW на магистрала .... Tа няма как всичко да опиша. Затова пък време колкото щеш.

Има, има болни и среднощни минусчии. Докато аз обръщам внимание на някоя плеймейтка, те с едната ръка слагат минуси, а с другата ...... правят любов. И псуват Шерифа, че не могат като него :-DD

цитирай
18. axlaxl - Ще трябва да се скарам с теб, за да ти дойде музата:)))!!!!
03.04.2013 21:32
sherif написа:
axlaxl написа:
За кога да си очаквам обещаното, че ....губя търпение?:)))!!

Това не знам. Bярно, че имам много способности, някои граничещи с магьосничество, но не мога да предсказвам бъдещето. Ако знаеш кой може и ме упътиш, с удоволствие ще прибавя още един елемент към богатия си набор от техники :))

цитирай
19. sherif - jeremy231,
03.04.2013 21:42
има, има :))
Някои са виртуози :-DD
цитирай
20. sherif - axlaxl,
03.04.2013 21:44
то ако ставаше така, има други, които не могат да заспят, ако не ме споменат с лошо.
Пък и идват избори - нали съм тук под прикритие, да слухтя :-DD
цитирай
21. axlaxl - Няма да гласувам..няма за кой:(((( Освен, ако някой не ме убеди в това, че политиката не е бизнес!
03.04.2013 21:58
sherif написа:
то ако ставаше така, има други, които не могат да заспят, ако не ме споменат с лошо.
Пък и идват избори - нали съм тук под прикритие, да слухтя :-DD

цитирай
22. sherif - axlaxl,
03.04.2013 22:11
как да не е? Hали аз съм вътре в бизнеса :-DD
Ама не е много за разправяне.
цитирай
23. vmir - Както винаги, дори при тази кратка обиколка на Слънчевата система,
03.04.2013 23:11
нищо не е убягнало от набитото око на шерифа. Ето как се поддържа реда и спокойствието на гражданите.
Поздравления!
цитирай
24. sherif - нищо не е убягнало от набитото око на ...
04.04.2013 08:41
vmir написа:
нищо не е убягнало от набитото око на шерифа. Ето как се поддържа реда и спокойствието на гражданите.
Поздравления!

Така, де! Не може да развалят атмосферата разни блогови бълхи, виртуални "бизнесмени", пишещи от компютъра на съседа, защото не могат да платят свой собствен, и говорещи постоянно за кредити, понеже целият им живот е на аванта. Ама тихо да не се разчуе, че тук са "бизнесмАни":-DD
цитирай
25. axlaxl - разправяй, разправяй...
04.04.2013 09:06
sherif написа:
как да не е? Hали аз съм вътре в бизнеса :-DD
Ама не е много за разправяне.


Я виж ти? Какви неща, какъв бизнес?:))
цитирай
26. sherif - как да не е? Hали аз съм вътре в биз...
04.04.2013 09:38
axlaxl написа:
sherif написа:
как да не е? Hали аз съм вътре в бизнеса :-DD
Ама не е много за разправяне.


Я виж ти? Какви неща, какъв бизнес?:))


Ти пък сега, как да събера всичко в един постинг? Ще има мнооого... Тъкмо да стана активен блогър, че ме съветват да публикувам по-често ;)
цитирай
27. axlaxl - Хм, Ще я видим тази работа;-)
04.04.2013 09:49
Хм,
Ще я видим тази работа;-)
цитирай
28. sherif - Хм, Ще я видим тази работа;-) ...
04.04.2013 10:05
axlaxl написа:
Хм,
Ще я видим тази работа;-)


:))
цитирай
29. yotovava - Само 100 тролски скалпа.
04.04.2013 12:29
Я се поразходи пак :)
цитирай
30. sherif - Я се поразходи пак :) Задължит...
04.04.2013 12:53
yotovava написа:
Я се поразходи пак :)

Задължително! При толкова много трол-хлебарки със самочувствие ... Само в нета могат да се почувстват значими и дават яко газ на лъжите. Другаде няма как да върже :-DD
цитирай
31. mariniki - поздрав...
04.04.2013 13:31
и слънчева усмивка за теб...
цитирай
32. sherif - и слънчева усмивка за теб. . . Поз...
04.04.2013 14:01
mariniki написа:
и слънчева усмивка за теб...

Поздрав и за теб :)
цитирай
33. bainiki - Здравей!
04.04.2013 15:50
:)
цитирай
34. sherif - :) Здрасти и тук :)
04.04.2013 16:04
bainiki написа:
:)

Здрасти и тук :)
цитирай
35. bainiki - ЗАПОЧВАМ ДА СИ ПРЕИНСТАЛИРАМ ЛИНУКС
04.04.2013 16:09
ЗАЩОТО СЪМ МНОГО УМЕН И ГО СКАПАХ! ОБЯСНЕНИЕТО Е НА МОЯ БЛОГ! ВСИЧКО ДОБРО ЗА СЕГА!!!!!!
цитирай
36. vmir - 24. sherif,
04.04.2013 16:15
sherif написа:
vmir написа:
нищо не е убягнало от набитото око на шерифа. Ето как се поддържа реда и спокойствието на гражданите.
Поздравления!

Така, де! Не може да развалят атмосферата разни блогови бълхи, виртуални "бизнесмени", пишещи от компютъра на съседа, защото не могат да платят свой собствен, и говорещи постоянно за кредити, понеже целият им живот е на аванта. Ама тихо да не се разчуе, че тук са "бизнесмАни":-DD


Най-забавното е, че така си им свил перките, че когато описват себе си, се описват с такова назидание, че който не е наясно с номерата им, да си мисли, че заклеймяват другиго, който уж нямал нищо общо с тях... голям майтап са тези шушумиги.
цитирай
37. sherif - ЗАЩОТО СЪМ МНОГО УМЕН И ГО СКАПАХ! ...
04.04.2013 17:34
bainiki написа:
ЗАЩОТО СЪМ МНОГО УМЕН И ГО СКАПАХ! ОБЯСНЕНИЕТО Е НА МОЯ БЛОГ! ВСИЧКО ДОБРО ЗА СЕГА!!!!!!

Убеден съм, че ще се справиш.
цитирай
38. sherif - vmir,
04.04.2013 17:36
голямо оплакване, голямо чудо! Mа, то сигурно е от "непукизъм" :-DD
цитирай
39. sherif - Абе,
04.04.2013 17:39
не се ли мярка тук някой икономичен откъм акъл, че да врътне едни пари? Само той ги врътка и знае как :-DD Нищо че с изключването на компютъра парите се изпаряват. Ми, не може всичко да е наред :-DD
цитирай
40. vmir - 39. sherif,
04.04.2013 18:33
sherif написа:
не се ли мярка тук някой икономичен откъм акъл, че да врътне едни пари? Само той ги врътка и знае как :-DD Нищо че с изключването на компютъра парите се изпаряват. Ми, не може всичко да е наред :-DD


Тоя наистина врътка парите край кацата с кисело зеле. В АОНСУ са му казали, че това връткане е оборот на капитала и му поръчали да ги върти колкото може повече, и той изпълнява, щото АОНСУ за него е "светая светих" на световната икономика. Освен това му забранили да се интересува за какво служи кредита, за да не омаловажава ръководната роля на партията и той не само изпълнява, но и гледа на кредитополучателите като на класови врагове и кандидат - концлагеристи... Много е прилежен в АОНСУ директивите...
цитирай
41. sherif - не се ли мярка тук някой икономичен ...
04.04.2013 20:34
vmir написа:
sherif написа:
не се ли мярка тук някой икономичен откъм акъл, че да врътне едни пари? Само той ги врътка и знае как :-DD Нищо че с изключването на компютъра парите се изпаряват. Ми, не може всичко да е наред :-DD


Тоя наистина врътка парите край кацата с кисело зеле. В АОНСУ са му казали, че това връткане е оборот на капитала и му поръчали да ги върти колкото може повече, и той изпълнява, щото АОНСУ за него е "светая светих" на световната икономика. Освен това му забранили да се интересува за какво служи кредита, за да не омаловажава ръководната роля на партията и той не само изпълнява, но и гледа на кредитополучателите като на класови врагове и кандидат - концлагеристи... Много е прилежен в АОНСУ директивите...



Сигурно врътка нещо, ама не е пари ;-DD
цитирай
42. jabog - евала шерифе. мерси за космичес...
10.04.2013 20:44
евала шерифе. мерси за космическото пътешествие. имаш развинтено въображение. допада ми. поздрави
цитирай
43. sherif - евала шерифе. мерси за космичес...
11.04.2013 14:34
jabog написа:
евала шерифе. мерси за космическото пътешествие. имаш развинтено въображение. допада ми. поздрави


Моля, моля! Tук няма въображение. Много държа на реалните факти.
Вие си ме знаете :))
цитирай
44. shaffi - живота кипи с пълна сила при нас..
21.04.2013 12:49
и тук влизат, само страстните натури...знаят какво искат и какво могат!!!поздрав !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sherif
Категория: Забавление
Прочетен: 1053254
Постинги: 35
Коментари: 1467
Гласове: 9209
Архив
Блогрол
1. Шок на пилона
2. “Къртицата” - лайфстайл от село
3. Toxic
4. Елитът в лицето на Евгени Минчев
5. Vmir
6. Чалгаджия по душа
7. Gwendolline.blogspot
8. Ново тълкуване на Божиите закони
9. Социолозите се скараха
10. Пайнер спечелиха субсидия в размер на два милиона
11. Страхотни мацки !!!
12. Наблюдения
13. Джуджета
14. Нова глупост на Меги Дерм
15. Платена публика
16. Къртицата - забраненото удоволствие
17. Честен човек ли е българинът?
18. Шакира - снимки
19. Това ли са достойните хора, които ще оправят държавата?
20. Холивуд мечтае за български екшън-сценарист
21. Най-абсурдното около протестите
22. Два примера за евтини политически хватки
23. Делян Пеевски - шеф на ДАНС! Това бие рекорда по наглост!
24. Най-сигурното запознанство било в Интернет
25. Ирина Шейх - видео
26. Учители-хулигани
27. Трябва ли всички да гласуват?
28. Сбърканите представи
29. Интервю за работа - 1 част
30. Народът полудя