Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2011 17:14 - Ефективна присъда
Автор: sherif Категория: Забавление   
Прочетен: 37293 Коментари: 44 Гласове:
130

Последна промяна: 20.07.2011 01:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Имаше доста време до изборите, но Злите сили вече работеха срещу правителството. По този повод моят приятел Бойко ме извика на корта, с цел да координираме действията си. За маскировка решихме да отметнем няколко сета. Не че враговете на държавата са много досетливи, но все пак за по-сигурно.

Не мислете, че с това облекло играх тенис! Просто така изглеждам в обичайния си работен ден.

              image

- Плъзнали са разни мажоретки по форумите и сеят слухове на килограм. - рече Бойко. - Оня клоун Серго се е издънил и за пиститe в Банско, но пак обвиняват мен.
- Ти не свикна ли вече? - попитах, бележейки първата точка.
- Бe, свиква ли се с такова нещо? Последно се оплакват, че някой им чете личните съобщения. Цецко организира проверка, но не откри нищо нередно. Знаеш, че той много ги чатка нещата - почти колкото мен. Освен блогърски таласъми и кошмари, друг не слухти по сайтовете.
- Бойко, аз ли да те уча? Блогърите са особена порода хора. На повечето не им пука, но специално ангажираните в политиката са обсебени от бясна параноя. Привиждат им се полицейщина, показни акции, несметни богатства.
- То вярно, че има пачки, но не при нас. - тук Бойко успя да отбележи точка, без да уcети, че нарочно му позволих за да не го бия на нула. Приятел ми е все пак.
- Cпоко! Ти си действай по задачите, а аз ще проуча обстановката.
За по-ефектно забих победната точка с мълниеносен ас. Бойко не се впечатли, защото вече ми е свикнал.

След тениса имах уговорена среща с Токсик в една кръчма, която носеше името "При Даскала". Наричаха я така, понеже един от сервитьорите носеше същото прозвище.

Партньорката ми седешe в ъгъла, а компания й правеше барманката Сузи.

image

- Аре бе, шефe! Изчака ми се чакалото. Къде се губиш толкова време?
- Бях на корта. Напомних на Бойко, че понякога и той може да губи.
- Ние пък се чудехме защо се бавиш. Cузи заряза бара, за да не скучая. Нали виждаш , че Даскалът хем сервира, хем тича зад тезгяха. Много му е криво, ама нека разбере как са се чувствали учениците, когато им е пишел незаслужени двойки.

В това време стана препирня между Сузи и Даскала. Видях как тя му вкара звучна плесница и извика побесняла:
- Няма да ти пусна. Престани да ме преследваш на лични!
После дойде, седна на коленете ми и обясни:
- Тоя постоянно ми уговаря срещи. Зарина ме със съобщения, а на мен ми писна да ме моли. Няма да му дам. Но на теб, Шерифе, ще пусна.
- Е, че как иначе? - вдигнах рамене без капка нарцисизъм в думите ми.
Междувременно някаква черна котка мина покрай кръстосаните крака на Cузи и тя я срита нервно.
- Марш, бе! Само това остана - и ти да си поискаш.
Котаракът избяга с жално писукане. Успя да изскочи навън, тъй като вратата се отвори и през нея влезе не кой да е, а моят добър приятел Сааб Терториум.

            image

След обичайното "Дай пет", побързах да се осведомя:
- Какво те води насам?
- Търся Даскала. Натворил  е глупости за мен и дори ги е тиражирал в "Труд".
- Чух нещо такова. Жалък опит за поезия. Доста некадърно. Подозирам, че друг го е писал, а той само го е публикувал.
- Това не намалява вината му. Налага се да го науча "къде зимуват раците".
Чак cега заелязахме, че Даскалът е изчезнал.
- Вероятно ме е видял и се скрил. - предположи Сааб Терториум. - Ще опита да избяга през задната врата, но аз вече я заключих. Ще му се наложи да ме срещне.

Така и стана. С наведена глава Даскалът дойде откъм кухнята, мърморейки:
- Пак предвидиха действията ми. Боже, защо ме наказа с толкова малко акъл!
- Ай стига си плакал! - сряза го Терториум. - Не може само ти да пишеш двойки. Cега аз ще те изпитвам. Казвай, защо публикуваш глупости за мен?
- Ох, причините са много. Bинаги съм искал да бъда поет, но знам, че грам не ме бива. Поради тази причина видя ли рими, веднага започвам с обидите.
- Груба грешка! - възрази Терториум. - Би трябвало да се учиш от онези, които го могат. По този начин и ти ще се проявиш някой ден.
- Прав си, но за да се науча на каквото и да било, трябва поне малко акъл, а не бръмбари в главата. Прозата също ме натъжава. Знам, че грам не я разбирам и всичко го виждат, но поне опитвам да философствам. Mоже да подлъжа някой, че съм над нивото на ученик от основното училище. От друга страна трябва да се завъртя около интелигентните хора, които сега оплювам. В момента съм в "любими" само на най-простите невежи.

Терториум се замисли какво наказание да  наложи. Беше ми любопитно да го чуя, защото му се нoсeше славата на свиреп и коравосърдечен, но аз знаех, че не е точно така. Все пак могъществото му не подлежеше на никакво съмнение. Още се разказваше как на едно сафари в Африка четири лъва нападнали Сааб Терториум, но той ги удушил с голи ръце. Дамите продължаваха да въздишат по неговите подвизи, а летописците отдавнa бяха увековечили името му със златни букви в раздел "Легенди за страстта".

Терториум погледна Сузи.
- И теб те тормози, а? Приискало му се е да "топне чушката".
- Да си гледа работата! По-скоро ще легна с Квозимодо. - Сузи пооправи сутиена си, тъй като забеляза, че Даскалът вече е облещил поглед, а не й беше приятно.
- Какво да го правя тоя? - въздъхна Терториум. - И да го накажа, трябва малко мозък за да осъзнае вината си. Иначе няма полза.

Даскалът мълчеше с наведена глава, припомняйки си как е стоял пред черната дъска като ученик и е нареждал двойка след двойка. Най-много мразеше литературата, тъй като така и не успя да схване смисъла на нито едно произведение. Комплексите, натрупани в училище, успя по-късно да излее по форумите. Но те бяха придобили cпособността да се самовъзпроизвеждат и затова той винаги разполагаше с пълен резервоар най-черни мисли.

- Слушай, Даcкале! - отсече Терториум. - Няма да те мъча. Правиш 20 лицеви опори и си свободен.
Наказаният моментално премина към изпълнение.
Честно ви казвам, не съм вярвал, че съществува мъж, който няма сила да направи дори една-единствена лицева опора. Пълна трагедия - древногръцките пасти да ядат.

След като се заливахме от смях в продължение на пет минути, Терториум отново реши да е великодушен:
- Ставай, Даскале, и изчезвай, че ще ми развалиш настроението! Още малко и някоя сълза ще пролея заради теб.

Когато останахме сами, Токсик игриво попита:
- Момчета, къде ще ни водите тази вечер?
- Накъдето ни видят очите. - смигнах й. - Гледам, между Сузи и Терториум вече преминават флуиди. Освен и ние да забием по нещо .... 



Гласувай:
132



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stoineff - Шерифе,
18.07.2011 17:42
твоите приятели. Б.Б и Цв. Цв. правят втора добра акция. Да не повярваш. Току виж събудили капка милост в мен. :) и да не ги нахоквам повече.. :)
цитирай
2. sherif - твоите приятели. Б. Б и Цв. Цв. пр...
18.07.2011 17:51
stoineff написа:
твоите приятели. Б.Б и Цв. Цв. правят втора добра акция. Да не повярваш. Току виж събудили капка милост в мен. :) и да не ги нахоквам повече.. :)

Добри са момчетата. Явно помнят на какво съм ги учил. Светът тепърва ще слуша за техните подвизи.
цитирай
3. smile999 - Супер си, Шерифе!:-)))
18.07.2011 18:14
Супер си, Шерифе!:-)))
цитирай
4. stoineff - :)))
18.07.2011 18:15
Фурии. Ай дано си прав, ама надали..
цитирай
5. omirotvoritel - Коя е Сузи?
18.07.2011 18:16
Само това не разбрах.
цитирай
6. sherif - Супер си, Шерифе!:-))) Е, старая ...
18.07.2011 18:43
smile999 написа:
Супер си, Шерифе!:-)))

Е, старая се. За доброто на народа.
цитирай
7. sherif - Фурии. Ай дано си прав, ама надали. . ...
18.07.2011 18:44
stoineff написа:
Фурии. Ай дано си прав, ама надали..

Гледай само! При тях няма шест-пет. Знаят, че ако се изложат, ще им дърпам ушите.
цитирай
8. sartorium - Аз всъщност постъпих малко подло с Даскала .
18.07.2011 18:53
Обещах му , че ще се смиля над него , но не му казах , че отвън вече го чака разгорещена група унгарски туристи .
На следващият ден Даскала говореше някакви несвързани неща , от които разбрах само, че са му пръснали някакво чепаре .
Какво ли е искал да каже с това ?
цитирай
9. rageagainst - Този даскал има толкова комплекси, ...
18.07.2011 19:36
Този даскал има толкова комплекси, колкото половината от останалите хейтъри. Те наблягат на коментарите, а той на постингите. Явно смята, че е нещо повече от дружките си. Странно как ли е стигнал до тази самозаблуда?
цитирай
10. sherif - 5. omirotvoritel - Коя е Сузи?
18.07.2011 19:43
omirotvoritel написа:
Само това не разбрах.

Никоя. Това е събирателен образ на всички блогърки, преследвани от Рустам чрез коментари и най-вече лични съобщения.
цитирай
11. sherif - 8. sartorium - Аз всъщност постъпих малко подло с Даскала .
18.07.2011 19:45
sartorium написа:
Обещах му , че ще се смиля над него , но не му казах , че отвън вече го чака разгорещена група унгарски туристи .
На следващият ден Даскала говореше някакви несвързани неща , от които разбрах само, че са му пръснали някакво чепаре .
Какво ли е искал да каже с това ?

За съжаление унгарският е едниственият език, който не говоря. Не знам какво е чепаре, но съм убеден, че е било много болезнено да му го пръснат. А аз съм жалостив човек все пак. Но пък с наслада ще проуча историята:))))
цитирай
12. анонимен - Няма нарцисизъм при теб. И аз така ...
18.07.2011 20:06
Няма нарцисизъм при теб. И аз така забелязах.
цитирай
13. dockholiday - Фантазьор:)))))))
18.07.2011 20:21
Подозирам, че Рустам е мечтаел да стане критик, но когато са го скъсали на изпита, най-после е проумял, че не става за тази работа. От това сън не го хваща. А толкова много му се е искало!
цитирай
14. анонимен - :(
18.07.2011 20:30
Не ни стигаш ти, а добави и Саади. Двама луди много ни идват.
цитирай
15. omirotvoritel - Жалко:(
18.07.2011 20:35
Вече бях подготвил торбата с ласкателствата.
цитирай
16. sherif - Този даскал има толкова комплекси, ...
18.07.2011 20:37
rageagainst написа:
Този даскал има толкова комплекси, колкото половината от останалите хейтъри. Те наблягат на коментарите, а той на постингите. Явно смята, че е нещо повече от дружките си. Странно как ли е стигнал до тази самозаблуда?

Абсолютен перко. Напоследък е леко поизнервен, защото усети, че все повече губи почва под краката. Процесът отдавна е започнал, но той малко трудно загрява. Трябваше да ме послуша, когато го предупреждаваш, че е сбъркал тактиката.
цитирай
17. sherif - Няма нарцисизъм при теб. И аз така ...
18.07.2011 20:39
анонимен написа:
Няма нарцисизъм при теб. И аз така забелязах.

Значи си наблюдателен. Браво!
цитирай
18. sherif - 13. dockholiday - Фантазьор:)))))))
18.07.2011 20:55
dockholiday написа:
Подозирам, че Рустам е мечтаел да стане критик, но когато са го скъсали на изпита, най-после е проумял, че не става за тази работа. От това сън не го хваща. А толкова много му се е искало!

Понякога мечтите се разминават с реалните способности. При Рустам това е станало по особено болезнен начин, което от своя страна генерира агресия. Предлагам да прибегнем до повече съжаление и други подходящи за Даскала чувства.
цитирай
19. анонимен - Бай Мангау знае само двойки да пише. ...
18.07.2011 21:26
Бай Мангау знае само двойки да пише. Те са му любими, защото други не е имало в собствения му бележник.
цитирай
20. анонимен - Често ли се пецкате с Саади?
18.07.2011 21:35
цитирай
21. анонимен - ...
18.07.2011 21:47
Наблюдателен съм и виждам колко си прост.
цитирай
22. sherif - Не ни стигаш ти, а добави и Саади. ...
18.07.2011 21:50
анонимен написа:
Не ни стигаш ти, а добави и Саади. Двама луди много ни идват.

И това го казва анонимен? Ще ме разсипеш от смях.
цитирай
23. toxic - Шефе, край с "При даскала"
18.07.2011 22:01
днес минаха от ХЕИ и го затвориха, защото Даскалът бъркал зад бара ягодово десертче с некачествени продукти от нек'ъв третокласен хранителен магазин.
А котките и кучетата заобикалят с километри заведението - преди време виетнамски клошар дал на даскала много изискана рецепта за супа. Брррр!
цитирай
24. sherif - 15. omirotvoritel - Жалко:(
18.07.2011 22:08
omirotvoritel написа:
Вече бях подготвил торбата с ласкателствата.

Пак можеш да се огледаш за някоя засукана блогърка. Виж го Рустам! Всички го режат, но той става още по-досаден .... ммда ...... досаден .... досаден ......
цитирай
25. sherif - Бай Мангау знае само двойки да пише. ...
18.07.2011 22:10
bigmazalo написа:
Бай Мангау знае само двойки да пише. Те са му любими, защото други не е имало в собствения му бележник.

Ако не беше толкова активен, никога нямаше да се досетим, че е бил двойкаджия. Никой не може да ти стори онова, което сам си направиш. Рустам не е чувал за поговорките, но в тях има много мъдрост. Можеше да почерпи знания, каквито му липсват.
цитирай
26. sherif - 21. toxic - Шефе, край с "При даскала"
18.07.2011 22:13
toxic написа:
днес минаха от ХЕИ и го затвориха, защото Даскалът бъркал зад бара ягодово десертче с некачествени продукти от нек'ъв третокласен хранителен магазин.
А котките и кучетата заобикалят с километри заведението - преди време виетнамски клошар дал на даскала много изискана рецепта за супа. Брррр!

И преди са се оплаквали от бъркочите му, но не подозирах, че чак от третокласен магазин. Браво, партньорке! Както винаги си на ниво. Какво ли щях да правя без теб?
Абе рецепта, но забелязах един черен котарак. Нещо напоследък обаче не се мярка. Какво ли му се е случило?
цитирай
27. toxic - Не знам. . . Зоополицаите на Бургас ...
18.07.2011 22:23
Не знам...Зоополицаите на Бургас намерили доста животински скелети, заровени в задния двор на кръчмата, дано да не е сред тях горкото животинче. Беше много привързано към даскала и все се умилкваше в краката му. Името му беше нещо с "В" :(
цитирай
28. sherif - Не знам. . . Зоополицаите на Бургас ...
18.07.2011 22:33
toxic написа:
Не знам...Зоополицаите на Бургас намерили доста животински скелети, заровени в задния двор на кръчмата, дано да не е сред тях горкото животинче. Беше много привързано към даскала и все се умилкваше в краката му. Името му беше нещо с "В" :(

И на мен тази буква ми се върти из главата, но не мога точно да се сетя. Абе, за животно беше достатъчно умно. Да не бъдем максималисти - животното не може да е умно като човек. Колкото и да мърка:)))
цитирай
29. sherif - Наблюдателен съм и виждам колко си ...
18.07.2011 22:56
анонимен написа:
Наблюдателен съм и виждам колко си прост.

Ти май стоиш пред огледалото, а?
цитирай
30. ddiaries - ах
19.07.2011 00:14
Това да биеш Бойко на тенис вече е яко секси!
Но от тези твои силни ръце, какво друго да се очаква....това си мислех онзи път, в който ти стоеше срещу мен, а аз си пиех банановият шейк със сламка....
цитирай
31. valsodar - Сериозно си обсебен от други хора. ...
19.07.2011 04:29
Сериозно си обсебен от други хора.
Ако тях ги няма, ще можеш ли и един ред да напишеш?
цитирай
32. ckarlet - Свежарско и с чувство за хумор!:...
19.07.2011 09:13
Свежарско и с чувство за хумор!:)
Поздрави и хубав летен ден, Sherif!
цитирай
33. hijack - 20 лицеви опори
19.07.2011 10:48
ако прави по 5 годишно са само 4 години. Не е чак толкова тежка присъдата.
цитирай
34. sherif - 29. ddiaries - ах
19.07.2011 11:14
ddiaries написа:
Това да биеш Бойко на тенис вече е яко секси!
Но от тези твои силни ръце, какво друго да се очаква....това си мислех онзи път, в който ти стоеше срещу мен, а аз си пиех банановият шейк със сламка....

Когато бих Бойко на тенис, си помислих, че би било много добре, ако ти си наблизо да видиш този подвиг. Затова реших поне да го разкажа. Следващия път смятам да те взема с мен. Бананов шейк и поредната победа на Шерифа - каква комбинация! А ти в центъра на действието:)
цитирай
35. sherif - Сериозно си обсебен от други хора. ...
19.07.2011 11:24
valsodar написа:
Сериозно си обсебен от други хора.
Ако тях ги няма, ще можеш ли и един ред да напишеш?

От друг бих приел подобно изказване, макар че пак не би било много логично. Ама от теб звучи направо абсурдно. Ти постоянно говориш за другите. На всичкото отгоре го правиш със злоба, без хумор и дори не опитваш да му придадеш някаква художествена форма, т.е. твоето е направо клинично състояние. Е, кой е обсебен? Мисли повече преди да се излагаш.
цитирай
36. sherif - Свежарско и с чувство за хумор!:...
19.07.2011 12:09
ckarlet написа:
Свежарско и с чувство за хумор!:)
Поздрави и хубав летен ден, Sherif!

При мен само хубави неща има. Добрите хора винаги оценяват усилията ми.
цитирай
37. mikino - Това да биеш Бойко на тенис вече е яко ...
19.07.2011 13:41
sherif написа:
ddiaries написа:
Това да биеш Бойко на тенис вече е яко секси!
Но от тези твои силни ръце, какво друго да се очаква....това си мислех онзи път, в който ти стоеше срещу мен, а аз си пиех банановият шейк със сламка....

Когато бих Бойко на тенис, си помислих, че би било много добре, ако ти си наблизо да видиш този подвиг. Затова реших поне да го разкажа. Следващия път смятам да те взема с мен. Бананов шейк и поредната победа на Шерифа - каква комбинация! А ти в центъра на действието:)

ХАХАХАХА! Дай да ет запишем да кандидатстваш за Гинес - победил си непобедимия във всичко!
Поздрави!
цитирай
38. sherif - 32. hijack - 20 лицеви опори
19.07.2011 13:50
hijack написа:
ако прави по 5 годишно са само 4 години. Не е чак толкова тежка присъдата.

Даже е милостива. Сааб Терториум, известен сред приятелите като Серториум, е великодушен човек. Не се гаври със слабите и незначителните, а ги съжалява.
цитирай
39. sherif - Това да биеш Бойко на тенис вече е яко ...
19.07.2011 14:07
mikino написа:
sherif написа:
ddiaries написа:
Това да биеш Бойко на тенис вече е яко секси!
Но от тези твои силни ръце, какво друго да се очаква....това си мислех онзи път, в който ти стоеше срещу мен, а аз си пиех банановият шейк със сламка....

Когато бих Бойко на тенис, си помислих, че би било много добре, ако ти си наблизо да видиш този подвиг. Затова реших поне да го разкажа. Следващия път смятам да те взема с мен. Бананов шейк и поредната победа на Шерифа - каква комбинация! А ти в центъра на действието:)

ХАХАХАХА! Дай да ет запишем да кандидатстваш за Гинес - победил си непобедимия във всичко!
Поздрави!

Мисля, че съм точно за Гинес. При това не в една, а в много категории:))))
цитирай
40. ketcakuatl - НА ОНИЯ БОКЛУК
19.07.2011 16:36
Парцалив от транспортното училище, му публикуваха адреса при Катана. Ако бях в б.г. щях да го срещна лице в сурат, да приема цялата му злоба и агресия, а вие щяхте да прочетете цял постинг после по гьонсурата му, ее.. мишите очички щяхме да ги затворим с два отока, ама той си е кьор отвсякъде и без това. Той е вредител, като плъховете, а те са унищожавани!
цитирай
41. sherif - ketcakuatl - НА ОНИЯ БОКЛУК
19.07.2011 16:52
ketcakuatl написа:
Парцалив от транспортното училище, му публикуваха адреса при Катана. Ако бях в б.г. щях да го срещна лице в сурат, да приема цялата му злоба и агресия, а вие щяхте да прочетете цял постинг после по гьонсурата му, ее.. мишите очички щяхме да ги затворим с два отока, ама той си е кьор отвсякъде и без това. Той е вредител, като плъховете, а те са унищожавани!

Той има много сериозни проблеми. Поведение като неговото може да се дължи само на отрицателни преживявания. Защо аз и ти не злобеем? Защото самият живот ни радва, а от това следват много усмивки и още купища положителни емоции. Всичко на този свят е навързано.
цитирай
42. kleopatrasv - При теб винаги е забавно! Позд...
19.07.2011 23:20
При теб винаги е забавно!
Поздрави!
цитирай
43. sherif - 20. анонимен - Често ли се пецкате с Саади?
21.07.2011 08:29
Ти на кой от двамата си по-навит?
цитирай
44. shaffi - симпатични хора,
14.08.2011 14:41
симпатична обстановка за развитие...поздрав!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sherif
Категория: Забавление
Прочетен: 1053284
Постинги: 35
Коментари: 1467
Гласове: 9209
Архив
Блогрол
1. Шок на пилона
2. “Къртицата” - лайфстайл от село
3. Toxic
4. Елитът в лицето на Евгени Минчев
5. Vmir
6. Чалгаджия по душа
7. Gwendolline.blogspot
8. Ново тълкуване на Божиите закони
9. Социолозите се скараха
10. Пайнер спечелиха субсидия в размер на два милиона
11. Страхотни мацки !!!
12. Наблюдения
13. Джуджета
14. Нова глупост на Меги Дерм
15. Платена публика
16. Къртицата - забраненото удоволствие
17. Честен човек ли е българинът?
18. Шакира - снимки
19. Това ли са достойните хора, които ще оправят държавата?
20. Холивуд мечтае за български екшън-сценарист
21. Най-абсурдното около протестите
22. Два примера за евтини политически хватки
23. Делян Пеевски - шеф на ДАНС! Това бие рекорда по наглост!
24. Най-сигурното запознанство било в Интернет
25. Ирина Шейх - видео
26. Учители-хулигани
27. Трябва ли всички да гласуват?
28. Сбърканите представи
29. Интервю за работа - 1 част
30. Народът полудя