Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2011 15:03 - Атентатът
Автор: sherif Категория: Забавление   
Прочетен: 32782 Коментари: 42 Гласове:
138

Последна промяна: 06.04.2011 15:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Много хора знаят, че сме близки приятели с Бойко Борисов. Излишно е да казвам колко пъти са искали от мен да ходатайствам за някоя услуга. Аз обаче отказвам категорично. А и премиерът е прекалено честен човек за да пуска аванта на всеки срещнат.
За съжаление животът е несправедлив. Именно свестните хора стават обект на атентати. Точно това се случи, когато ни посети американският президент Далак Осама.
При подобни визити наблюдението е много строго. Два дни по-рано обезопасихме целия маршрут. По същото време имаше някакъв протест във връзка с горивата и недоволните, естествено, надигнаха глас, но бързо млъкнаха като видяха късата поличка на моята сътрудничка Токсик. Останалото беше мълчание в захлас. А и високите токчета! Мале, мале!
В този ден не бе много удобно да пуша любимата си лула, затова карах на контрабандно Марлборо - лична доставка по каналите на президента. Дъвчех фаса точно като Клинт Ийстууд в "Обесете го по-високо". Някои неблагоразумно изказаха мнение, че повече приличам на Силвестър Сталоун в "Кобра". Заради слънчевите очила. Хм! Не трябваше да ми спорят. Бързо ги опаковах в белезници и ги пратих "на топло".
От Външно доложиха, че са засекли анонимни обаждания от Германия. Носели стикер "Френдоград". Тогава за пръв път усетих, че охранителните мерки наистина са необходими.
Работата не пречеше на удоволствията. Поръчах цял ТИР с понички, заради което униформените служители до ден-днешен ме благославят. Направиха софра насред булевард "България" и веселбата започна.
През това време заведох Токсик  на ресторант. Дама е все пак. Обича изисканата обстановка.
За малко да изникне проблем със сервитьора. Излъга, че се казвал Гошо и поиска телефонния номер на моята сътрудничка. Тя възпитано отклони мераците му, но сподели, че й се струва странен. Първоначално не открих нищо подозрително, обаче работата се изясни, когато чух, че барманът се обръща към натегача с "учителю".
Аха! Маскировка, значи. Но не се издадохме, а го оставихме да сервира раболепно. После няколко пъти го разходихме с оплаквания от порциите, при което се наслаждавахме на почервенялата му от гняв физиономия. На края оставих дребен бакшиш, за да не е съвсем капо.
Преди да напуснем заведението, казах:
- Гошко, позволявам да отсервираш! - при което Токсик се изкикоти игриво.
Тъкмо излязохме на улицата и видях, че колата на американския гост приближава по "Евлоги Георгиев". До него седеше премиерът на България.
За миг помислих, че всичко ще мине без инциденти, но съм се излъгал. От един балкон се показа печално известният бизнесмен Мишо Виното с лък в ръка. Очите му святкаха алчно, а от гърлото се изтръгна нечовешкия вик:
- Ще те наказвам, Бойко! - и пусна стрелата.
Не, такава бързина не сте виждали. Аз самият се учудих от себе си, но фактите .... повече от реалистични ..... са неоспорими.
Направих две бързи крачки напред, последвани от тройно салто, при което улових стрелата във въздуха. С уста!
Всички дружно ръкопляскаха, а Мишо Виното гледаше отгоре с изцъклен поглед. Едва успя да промълви:
- Егати! Това и Шо Косуги не го може.
Фотоапаратите щракаха неуморно. Токсик застана до мен като за снимка.


               image

Усмивката й  заслепи и най-силните светкавици.
Дори в този исторически миг престъпността не спеше. От един мръсен канал се показа Сванто, облечен в любимите си розови дантели. Токсик го видя първа.
   - Къде се изгуби? Не съм те виждала отдавна.
Сванто моментално си припомни какъв пердах яде от моята сътрудничка на испанския бряг преди време. Това го накара да си плюе на петите, за да няма повторение на екшъна.
Токсик реши да даде нов урок на клоуна и му подложи крак, при което Сванто се катурна в близката кофа за боклук. Отвътре изригна облак-псувни, но страхливецът не посмя да излезе.
Погледнах нагоре и видях, че Мишо Виното още стои на балкона с изцъклен поглед.
   - Хайде слизай и марш в ареста!
   - Добре, Шерифе. Само да върна лъка, че съм го взел под наем. После сам ще отида зад решетките, щом така си наредил.
Междувременно от всички страни заприиждаха журналисти. Първоначално смятаха от мен да искат интервю, но щом видяха прекрасната ми сътрудничка, повече не се сетиха за горкия Шериф.
Токсик  обаче имаше други планове.
   - Интервюта не давам. Сега имам по-интересни занимания с шефчето.
Като ехо от близки ъгъл се провикна учителят "Гошко":
   - А на мен защо никоя свястна мадама не обръща внимание?
Скочихме в най-близкото такси и отпрашихме в неизвестна посока, за да празнуваме поредната успешна мисия. 



Гласувай:
139



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - Хей, Шерифе, надявам се, че това ти е следобедния костюм и няма да се излагаш
06.04.2011 15:11
като български министър, а за вечерта имаш черен смокинг и бяла вратовръзка:))))
Да не те върне портиера, знаеш...
цитирай
2. sherif - като български министър, а за ве...
06.04.2011 15:15
razkazvachka написа:
като български министър, а за вечерта имаш черен смокинг и бяла вратовръзка:))))
Да не те върне портиера, знаеш...

Не ти ли харесва? Не ги чаткам много, ама това го имаше в едно списание, та си викам "Сигурно е на мода". Довечера ще съм с друго.
цитирай
3. kite333 - Хахахаха! "фактите. . . . ...
06.04.2011 15:42
Хахахаха!
"фактите .... повече от реалистични ..... са неоспорими"
Хахаха !
"улових стрелата във въздуха. С уста!"
Много ме разсмя :)
цитирай
4. sherif - Хахахаха! "фактите. . . . ...
06.04.2011 15:56
kite333 написа:
Хахахаха!
"фактите .... повече от реалистични ..... са неоспорими"
Хахаха !
"улових стрелата във въздуха. С уста!"
Много ме разсмя :)

Сега и на мен ми е смешно, но пред лицето на Смъртта беше съвсем друго. Коварни хора дебнат в тъмното. Аз пазя добрите граждани, но и те самите трябва да внимават.
цитирай
5. toxic - Шефе,
06.04.2011 16:04
защо казваш, че сме разкарвали учителя напразно? Сладоледът наистина беше много студен и трябваше да се притопли. Е, не повече от 1 градус за да не се разтопи :(
цитирай
6. sherif - защо казваш, че сме разкарвали у...
06.04.2011 16:10
toxic написа:
защо казваш, че сме разкарвали учителя напразно? Сладоледът наистина беше много студен и трябваше да се притопли. Е, не повече от 1 градус за да не се разтопи :(

О, благодаря, че ми напомни! Това съвсем го бях забравил. Вярно, че имахме основание, а оня се нацупи безсрамно. Дори не каза "благодаря" за бакшиша при условие, че изобщо не го беше заслужил.
цитирай
7. skalistmuj - Добре бе!
06.04.2011 16:17
Утепа ме. Бойко само на теб разчита.
цитирай
8. toxic - защо казваш, че сме разкарвали у...
06.04.2011 16:24
sherif написа:
toxic написа:
защо казваш, че сме разкарвали учителя напразно? Сладоледът наистина беше много студен и трябваше да се притопли. Е, не повече от 1 градус за да не се разтопи :(

О, благодаря, че ми напомни! Това съвсем го бях забравил. Вярно, че имахме основание, а оня се нацупи безсрамно. Дори не каза "благодаря" за бакшиша при условие, че изобщо не го беше заслужил.

И бакшиш ли му даде?! Непоправимо щедър си. Напоследък учителят поизчезна
от ресторанта. Дали защото го грози грандиозен съдебен процес за наклепване на личността по особено несправедлив начин /случая с веселяка/ или просто е във ваканция и е отишъл да кара такси?
цитирай
9. sherif - защо казваш, че сме разкарвали у...
06.04.2011 16:29
toxic написа:
sherif написа:
toxic написа:
защо казваш, че сме разкарвали учителя напразно? Сладоледът наистина беше много студен и трябваше да се притопли. Е, не повече от 1 градус за да не се разтопи :(

О, благодаря, че ми напомни! Това съвсем го бях забравил. Вярно, че имахме основание, а оня се нацупи безсрамно. Дори не каза "благодаря" за бакшиша при условие, че изобщо не го беше заслужил.

И бакшиш ли му даде?! Непоправимо щедър си. Напоследък учителят поизчезна
от ресторанта. Дали защото го грози грандиозен съдебен процес за наклепване на личността по особено несправедлив начин /случая с веселяка/ или просто е във ваканция и е отишъл да кара такси?

Според последни сведения учителят усилено се моли на Веселяк да не го дере в съда. До момента няма успех, поради което половината ученици са с двойки, a
останалите с тройки, клонящи заплашително към двойки. Тъжна е картината, изход не се вижда. Дори нашето милосърдие не помогна.
цитирай
10. toxic - Толкова ядосахме Учителя, че си ...
06.04.2011 16:42
Толкова ядосахме Учителя, че си сложи 1000 плюса за успокоение
пп Не бил изчезнал, ходил сам на кино и гледал филм за шпендели.
цитирай
11. defender - Пфуй!
06.04.2011 16:45
Учителят е честен човек. Впечатлен съм от неговата богобоязливост. И само обяви за запознанства пуска.
цитирай
12. despinida - Оообичам да давам седемнайсти глас за постинг :))
06.04.2011 16:48
Да ти кажа, някак си ми е трудно да си представя изцъкления поглед на Мишо Виното...що си мислех, че вече е склопил очи в мир...а ти в ареста си го запращал...:))))
Поздрави!
цитирай
13. sherif - Толкова ядосахме Учителя, че си ...
06.04.2011 16:51
toxic написа:
Толкова ядосахме Учителя, че си сложи 1000 плюса за успокоение
пп Не бил изчезнал, ходил сам на кино и гледал филм за шпендели.

Така правят шпенделите - само шпенделски филми гледат. Колко му говорих да влезе в правия път, а той не разбира. Явно харесва раирана мода.
цитирай
14. sherif - Утепа ме. Бойко само на теб разчита. ...
06.04.2011 16:56
skalistmuj написа:
Утепа ме. Бойко само на теб разчита.

Значи знае на кого да разчита. Затова все още е жив и здрав.
цитирай
15. hijack - какви шерифи сте вие бе? не знаете ...
06.04.2011 17:00
какви шерифи сте вие бе? не знаете ли, че делнаха трола клепас, защото дедо русти го наклепа. няма такъв интригант.
цитирай
16. sherif - Учителят е честен човек. Впечатлен ...
06.04.2011 17:11
defender написа:
Учителят е честен човек. Впечатлен съм от неговата богобоязливост. И само обяви за запознанства пуска.

Такива честни хора окрадоха държавата, но скоро ще го пипна за гушата. Той усеща приближаването на съдбата и вече трепери. Вчера го видях в пясъчника на една детска площадка. Играеше с кофичка и лопатка, а детето, на което принадлежаха, плачеше до него. Тъкмо щях да се намеся и бабата на момиченцето се появи, па като почна да млати учителя с бастуна. Айде да не разправям, че почти ми дожаля.
цитирай
17. sherif - Да ти кажа, някак си ми е трудно да си ...
06.04.2011 17:19
despinida написа:
Да ти кажа, някак си ми е трудно да си представя изцъкления поглед на Мишо Виното...що си мислех, че вече е склопил очи в мир...а ти в ареста си го запращал...:))))
Поздрави!

Припознала си се. Онзи е Мишо Бирата. Той почина. Аз говоря за Мишо Виното, който произвежда вино, ама вече е "на топло", та бизнесът ще почака. За момента го е оставил на президента, понеже и той му е приятел. Вярно, има съвпадения, но е друг човекът.
цитирай
18. despinida - Подозирах, че съм в грешка,
06.04.2011 17:33
sherif написа:
despinida написа:
Да ти кажа, някак си ми е трудно да си представя изцъкления поглед на Мишо Виното...що си мислех, че вече е склопил очи в мир...а ти в ареста си го запращал...:))))
Поздрави!

Припознала си се. Онзи е Мишо Бирата. Той почина. Аз говоря за Мишо Виното, който произвежда вино, ама вече е "на топло", та бизнесът ще почака. За момента го е оставил на президента, понеже и той му е приятел. Вярно, има съвпадения, но е друг човекът.

важното е да има ХОРА...калабалък да става, политика да се прави...:)))
цитирай
19. sherif - какви шерифи сте вие бе? не знаете ...
06.04.2011 17:34
hijack написа:
какви шерифи сте вие бе? не знаете ли, че делнаха трола клепас, защото дедо русти го наклепа. няма такъв интригант.

Много топи този човек. А Пепас му беше приятел, доколкото знам. Доста терористични акции са направили заедно. Тогава пропуснах да се изявя, но следващия път ще бъда на линия със зареден револвер. Може и гранатомет за по-сигурно.
цитирай
20. sherif - Да ти кажа, някак си ми е трудно да си ...
06.04.2011 17:40
despinida написа:
sherif написа:
despinida написа:
Да ти кажа, някак си ми е трудно да си представя изцъкления поглед на Мишо Виното...що си мислех, че вече е склопил очи в мир...а ти в ареста си го запращал...:))))
Поздрави!

Припознала си се. Онзи е Мишо Бирата. Той почина. Аз говоря за Мишо Виното, който произвежда вино, ама вече е "на топло", та бизнесът ще почака. За момента го е оставил на президента, понеже и той му е приятел. Вярно, има съвпадения, но е друг човекът.

важното е да има ХОРА...калабалък да става, политика да се прави...:)))

В днешно време е опасно да си политик. Атентати, гранатомети и други подобни. Тук е мястото на тайните служби. Благодарение на нас много неща бяxа предотвратени. Смятам все така качествено да си вършим работата.
цитирай
21. halllyballly - И като се събуди какво стана?
06.04.2011 17:48
цитирай
22. sherif - 21. halllyballly - И като се събуди какво стана?
06.04.2011 18:01
Да съм казал, че съм се събудил? Сега спя, защото после съм на поредната мисия. Всичко, което разказвам, е самата истина. Според мен е достатъчно достоверно.
цитирай
23. kormoran - :)
06.04.2011 18:13
Харесва ми да чета такива разкази. Разчупват грубата реалност. Този народ отдавна забрави забавленията, а те му бяха едничката радост. Сега най-много в мрежата да се повесели, че за другото трябват пари. Време също, но и то е малко.
Благодаря ти за интересните минути!
цитирай
24. sherif - Харесва ми да чета такива разкази. ...
06.04.2011 18:21
kormoran написа:
Харесва ми да чета такива разкази. Разчупват грубата реалност. Този народ отдавна забрави забавленията, а те му бяха едничката радост. Сега най-много в мрежата да се повесели, че за другото трябват пари. Време също, но и то е малко.
Благодаря ти за интересните минути!

Нека хората да се веселят, а аз ще дебна. Споко! Лошите хора не смеят да доближат Шерифа.
цитирай
25. sherif - ВЪШКАРЧЕТА. . . . . . от кварталните ...
06.04.2011 18:26

анонимен написа:
...от кварталните кръчмета......

С такива се занимавах, когато бях младши. Сега съм старши и ловя цели армии от тролове.
цитирай
26. sherif - . . . ДА МЕ УЛОВИШ ЗА ЧЕПА, БАКЕ. . . . . . ...
06.04.2011 18:36
анонимен написа:
...ДА МЕ УЛОВИШ ЗА ЧЕПА, БАКЕ......ЩЕ ТИ Е ГОТ!

Звучиш неразбираемо. На каква дрога си?
цитирай
27. sherif - Донев, пак се напляскал половината ...
06.04.2011 19:11
rustam написа:
Донев, пак се напляскал половината коментари от твоите профили.
Ами, срамота е.

Някои хора се интересуват с каква боя боядисваш косата си. Аз няма да те питам, защото имам достатъчно информация по въпроса, а и виждам, че темата те притеснява. Но можеш да кажеш кога е следващото парти на Дим Дуков. Бързо, защото ей сега ще те закопчая!
цитирай
28. defender - Преди малко получих съобщение от учителя.
06.04.2011 19:23
Плаче и ме моли да не пускам продължението на обявата му за запознанство. Постинга отдавна е готов, но мислех да съм милостив. Той обаче си го изпроси. Скоро ще му стане много тъжно.
цитирай
29. sherif - Плаче и ме моли да не пускам продъ...
06.04.2011 19:42
defender написа:
Плаче и ме моли да не пускам продължението на обявата му за запознанство. Постинга отдавна е готов, но мислех да съм милостив. Той обаче си го изпроси. Скоро ще му стане много тъжно.

Учителят е бита карта. А какво преживяхме с Токсик в чифлика на Марси и Мале! Ама това в скоро време.
цитирай
30. smile999 - Възхитена и впечатлена съм, шер...
06.04.2011 19:46
Възхитена и впечатлена съм, шерифе!
Първо, от добрата проза, и второ, че вече знам, че има кой да бди над нас!
;-)))
цитирай
31. sherif - Възхитена и впечатлена съм, шер...
06.04.2011 19:53
smile999 написа:
Възхитена и впечатлена съм, шерифе!
Първо, от добрата проза, и второ, че вече знам, че има кой да бди над нас!
;-)))

Благодаря! Винаги можеш да разчиташ на мен. Всеки лош човек ще си получи наказанието и специален подарък - раиран костюм от Армани в комбинация с пълен пансион на едно топло и сенчесто място.
цитирай
32. zanzibar - Смотан шериф
06.04.2011 20:43
Ще те питам какво ще правиш, когато холмс се върне.
цитирай
33. sherif - http://stoineff. blog. bg/lic...
06.04.2011 20:44
анонимен написа:
http://stoineff.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/04/06/dete-umira-pomognete-na-gabi.723838

цитирай
34. sherif - Ще те питам какво ще правиш, когато ...
06.04.2011 21:01
zanzibar написа:
Ще те питам какво ще правиш, когато холмс се върне.

За твое сведение Холмс избяга в Италия. Не смее да се върне, защото знае, че го чакам. Но не подозира, че и на Ботуша няма да се спаси. Почакай и ще видиш! После можеш да се обръщаш към мен с Майсторе.
цитирай
35. ddiaries - BATMAN Ряпи да ХРУПА!
06.04.2011 21:29
ТУК си имаме SHERIF!!!!

Няма ли някой да се наеме да прави комикси по историите на нашия суперхиро?
цитирай
36. sherif - ТУК си имаме SHERIF!!!! Няма ли ...
06.04.2011 21:41
ddiaries написа:
ТУК си имаме SHERIF!!!!

Няма ли някой да се наеме да прави комикси по историите на нашия суперхиро?

Благодаря! Радвам се, когато има признание от хората. Това ме мотивира да бъда още по-стриктен. Разчитай, че винаги ще бъда в центъра на събитията, изправен пред лицето на Смъртта със зареден револвер.
цитирай
37. rustam - ddiaries
06.04.2011 21:56
За радост, няма кой, моето момиче. Нямаааааааааааа.
А ти - яж моркови!
цитирай
38. sherif - За радост, няма кой, моето момиче. ...
06.04.2011 21:58
rustam написа:
За радост, няма кой, моето момиче. Нямаааааааааааа.
А ти - яж моркови!

Учителю, марш в твоя блог да си коментираш сам! А и в гласуването те бива - 20 прочитания, но вече 1000 гласа. Това го има само при теб.
цитирай
39. sherif - Ти не само, че имаш перфектни бойни ...
06.04.2011 23:19
gameman написа:
Ти не само, че имаш перфектни бойни умения, радваш се на присъствието на великолепната си помощничка, но го и разказваш така образно и завладяващо.

Благодаря и на теб! Добре, че все още се намират добри хора на този свят. Колкото до моите умения, старая се. Понякога е доста трудно, но до момента нямам провали. Врагът трепери. Така и ще бъде!
цитирай
40. zaw12929 - ех х х мечти. . . сбъдват се все пак
07.04.2011 13:33
ех х х мечти... сбъдват се все пак
цитирай
41. dmv - Звучи ми
17.04.2011 11:18
sherif написа:
анонимен написа:
...ДА МЕ УЛОВИШ ЗА ЧЕПА, БАКЕ......ЩЕ ТИ Е ГОТ!

Звучиш неразбираемо. На каква дрога си?


като да е врачанска дрогата,там така приказват:)
Историята е добра,занимателна..Но не мога да отрека,че и коментарите са вълнуващи,така че май и те влизат в сметката:)
цитирай
42. mileidi46 - Da bude Vuzkresenieto. . !! &q...
23.04.2011 20:47
Da bude Vuzkresenieto..!!
"...да носим Любовта и Добротата
и Светлина от Него в своя път ..."
Pozdravi!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sherif
Категория: Забавление
Прочетен: 1053270
Постинги: 35
Коментари: 1467
Гласове: 9209
Архив
Блогрол
1. Шок на пилона
2. “Къртицата” - лайфстайл от село
3. Toxic
4. Елитът в лицето на Евгени Минчев
5. Vmir
6. Чалгаджия по душа
7. Gwendolline.blogspot
8. Ново тълкуване на Божиите закони
9. Социолозите се скараха
10. Пайнер спечелиха субсидия в размер на два милиона
11. Страхотни мацки !!!
12. Наблюдения
13. Джуджета
14. Нова глупост на Меги Дерм
15. Платена публика
16. Къртицата - забраненото удоволствие
17. Честен човек ли е българинът?
18. Шакира - снимки
19. Това ли са достойните хора, които ще оправят държавата?
20. Холивуд мечтае за български екшън-сценарист
21. Най-абсурдното около протестите
22. Два примера за евтини политически хватки
23. Делян Пеевски - шеф на ДАНС! Това бие рекорда по наглост!
24. Най-сигурното запознанство било в Интернет
25. Ирина Шейх - видео
26. Учители-хулигани
27. Трябва ли всички да гласуват?
28. Сбърканите представи
29. Интервю за работа - 1 част
30. Народът полудя