Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
09.04.2015 12:32 - Жерар Депардийо избяга от Русия
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 29122 Коментари: 36 Гласове:
23

Последна промяна: 09.04.2015 12:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageСкандално известният френски актьор Жерар Депардийо, който сравнително неотдавна получи руско гражданство и даже известно време живя в Русия, се разочаровал от новата си родина. Неотдавна той заминал за Белгия, подал там документи за придобиване на белгийско гражданство и даже купил имот там, съобщава руското издание Трибуна.

Доколкото руското законодателство не позволява двойното гражданство, то актьора ще се наложи да се откаже от руския паспорт, който получи преди време лично от ръцете на президента Путин. По данни на изданието Депардийо вече е продал и двата си апартамента в Русия – в Саранск и в Грозни, които той получи, като подарък съответно от правителството на Мордовия и от президента на Чечения Рамазан Кадиров. Впрочем вторият апартамент е продаден почти на безценица, понеже се намирал в същия небостъргач в Грозни, който горя неотдавна.

По думите на самият Жерар Депардийо той „едва сега разбрал, че е истински французин и иска да се върне в познатата Европа”. До този извод актьорът стигнал след няколко години живот в суровата руска действителност.

Напомняме, че Депардийо напусна Франция и се отказа от френското си гражданство, след като дошлите на власт социалисти там въведоха висок данък „разкош”. Актьорът, който се счита за един от най-платените във френското кино, има по това време няколко големи имота и солидни банкови сметки, за които той не пожела да плати огромния данък. Заради това той се премести в Русия, където подоходният данък не зависи от състоятелността на гражданите и представлява 13%, както за бедните, така и за богатите.

От този факт руските власти тогава устроиха цяло пропагандно шоу, като твърдяха че французина е избрал „истинската свобода и демокрация”. Сега за бягството на Жерар Депардийо те предпочитат да запазят скромно мълчание.

Превод: Юрий Александров
http://mamkamu.blog.bg/
http://gledam.blogspot.com/

Източник:

http://by24.org/2015/04/08/gerard_depardieu_escaped_from_russia/

 



Гласувай:
24



1. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
09.04.2015 12:42
Руските власти ще продължат да пазят мълчание, стискайки палци да не се говори много по въпроса, защото това вече показва истината.

Депардийо е повярвал на разни лъжи за Pусия, отишъл е, убедил се е, че там не живеят, както твърди пропагандата, и сега се връща .... където е по-хубаво.

По подобен начин руснаците използваха, че преди време Дейвид Бaуи ги изчетка заради рекламата, но фактът си е факт - не е отишъл да живее в прехвалената Русия.

цитирай
2. slavimirgenchev1953 - Френското прасе
09.04.2015 12:56
се усети, че ще стане руска свиня.
цитирай
3. rustam - mamkamu
09.04.2015 13:00
"новината", която ни сервираш ми се струва доста съмнителна. Тя по-скоро е фейк, защото източникът й е украински пропагандистки сайт.

Освен това, ти самият често си служиш с лъжи и манипулации в собствените си текстове. Пример - в предпоследният си постинг твърдиш, че в България десетки години хората са били принудени да изнасят публично знамето на чужда държава по празниците. Визираш знамето на бившия СССР. Само че, това е пълна лъжа. Знамето на СССР представляваше червен флаг, със сърп и чук и над тези символи петолъчка.

Знамето, което се изнасяше по празниците у нас представляваше червен флаг само с чук и петолъчка. Това е т.н. "пролетарско знаме" - което се вее по първи май и сага в Италия, Гърция, Португалия.

Ти просто подличко подменяш понятия и върху това градиш "разсъждения". Бягството на Депардийо е толкова истинско, колкото твоето "съветско знаме"
цитирай
4. mamkamu - Да
09.04.2015 14:58
tutankhamon661 написа:
Руските власти ще продължат да пазят мълчание, стискайки палци да не се говори много по въпроса, защото това вече показва истината.

Депардийо е повярвал на разни лъжи за Pусия, отишъл е, убедил се е, че там не живеят, както твърди пропагандата, и сега се връща .... където е по-хубаво.

По подобен начин руснаците използваха, че преди време Дейвид Бaуи ги изчетка заради рекламата, но фактът си е факт - не е отишъл да живее в прехвалената Русия.


Да, ще си мълчат властите, няма да е както, когато тържествено му връчваха паспорта :)
цитирай
5. mamkamu - :)
09.04.2015 15:05
slavimirgenchev1953 написа:
Френското прасе се усети, че ще стане руска свиня.


Бе прасето си е прасе. Където и да ходи... :)
цитирай
6. slavimirgenchev1953 - Пръц, пърц, пръц -
09.04.2015 15:15
Депърдьо направи фръц.
цитирай
7. mamkamu - ?!
09.04.2015 15:18
rustam написа:
"новината", която ни сервираш ми се струва доста съмнителна. Тя по-скоро е фейк, защото източникът й е украински пропагандистки сайт.

Освен това, ти самият често си служиш с лъжи и манипулации в собствените си текстове. Пример - в предпоследният си постинг твърдиш, че в България десетки години хората са били принудени да изнасят публично знамето на чужда държава по празниците. Визираш знамето на бившия СССР. Само че, това е пълна лъжа. Знамето на СССР представляваше червен флаг, със сърп и чук и над тези символи петолъчка.

Знамето, което се изнасяше по празниците у нас представляваше червен флаг само с чук и петолъчка. Това е т.н. "пролетарско знаме" - което се вее по първи май и сага в Италия, Гърция, Португалия.

Ти просто подличко подменяш понятия и върху това градиш "разсъждения". Бягството на Депардийо е толкова истинско, колкото твоето "съветско знаме"


Не си разбрал нещо. Сайтът е беларуски и цитира руска медия. Ако погледнеш из руския нет ще видиш още доста на тая тема...

Относно обвиненията ти в лъжа, аз много добре знам какво съм виждал. Чисти съветски знамена просваха в края на 80-те по жилищните входове в София, по стълбове, по учреждения и къде ли не. Със сърпчето, чукчето и звездичката барабар в едно. По твойте места явно ще да е било друго... :)
цитирай
8. haralanov - Един простичък съвет към Кушел и Рустам
09.04.2015 15:23
Ако са разочаровани от това,че Жерар Депардийо е напуснал Русия, да дадат личен пример и те да отидат да живеят там.Северна Корея и Куба, също биха били добри дестинации за тях.
цитирай
9. vdp - Не че нещо,
09.04.2015 15:26
ама преди се вееха руски, сега се веят натовски и европейски (и чат пат американски) знамена. Къде е разликата тогава? Четях те с интерес и си мислех, че си обективен, и в този контекст ми е чудна тази бясна кампания против Русия, която си подел. Толкова ли са идеални нашите американски приятели, че на техните безобразия не обръщаш никакво внимание?
цитирай
10. slavimirgenchev1953 - Прясно-прясно )))
09.04.2015 15:37
Славиози
- Вуте бе, кво праи тоа Депръдьо, бе? - почудила се Пена.
- Попръде, Пено, попръде - обяснил й Вуте, - из Русия, па са па доде!
цитирай
11. slavimirgenchev1953 - Кушелиато го стяга шапката, стягат го чепиците, остава да си стегне и багажа и да бега у Раша.
09.04.2015 15:43
haralanov написа:
Ако са разочаровани от това,че Жерар Депардийо е напуснал Русия, да дадат личен пример и те да отидат да живеят там.Северна Корея и Куба, също биха били добри дестинации за тях.

цитирай
12. rustam - 7. mamkamu
09.04.2015 15:56
Видях го аз руския сайт. Материалът там е 10 реда. В него пише, че Депардийо в момента е Белгия и обмисля да се установи там. Нито дума за продажба на подаръци и прочие. То и не е реално де. Само за момент си представих, че някой, който е получил подарък от Кадиров, ще тръгне да го продава.Ами, той е "пътник". Не вярвам Депардийо да е толкова глупав. Би могъл да го подари, но да го продава е непростима обида със страшна цена.

Ще бъдеш ли така добър освен очите си да представиш някое доказателство за съветско знаме??? От епохата на соца е пълно с фотографии в нета. Разбира се, да не вземеш да пуснеш някоя снимка от посрещане на съветска делегация. Присъствието на такъв флаг там е просто в реда на нещата.
цитирай
13. rustam - haralanov
09.04.2015 15:58
Утре рано заминавам за Варна да си взема едногодишната виза за РФ. Смятам към средата на май да летя. Не с калпавите убийци от Джърмънуингс, естествено!
цитирай
14. ko642 - rustam
09.04.2015 16:26
Ето ти линк ... има снимка на манифестация. Знамената със сърп и чук ясно личат - http://e-burgas.com/archives/86439

С тоя Интернет и лесния достъп до информация, демагогията стана трудна работа :)
цитирай
15. didanov - който веднъж е предал родината си особено за пари
09.04.2015 17:08
лесно ще продаде и "втората" си родина дори и за по-малко пари. В случая неговото поведение не е релевантно за начина на живот в Русия. А че може да се използва за пропагандни цели това е повече от ясно.
цитирай
16. slavimirgenchev1953 - Ето че кушелиата
09.04.2015 17:19
ko642 написа:
Ето ти линк ... има снимка на манифестация. Знамената със сърп и чук ясно личат - http://e-burgas.com/archives/86439

С тоя Интернет и лесния достъп до информация, демагогията стана трудна работа :)


пак остана с пръст в устата.
А пък може и в... "носа",
щом го е обзел беса.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Куба срещу нас да върви не можем да я стигнем вече
09.04.2015 17:24
haralanov написа:
Ако са разочаровани от това,че Жерар Депардийо е напуснал Русия, да дадат личен пример и те да отидат да живеят там.Северна Корея и Куба, също биха били добри дестинации за тях.


Тя е световна марка в култура, спорт, медицина, захар и захарни изделия, цигари и пури спиртни и конячни изделия . Има не лош туризъм и в последно време чувствителни инвестиции. Нямат обаче " Орлов мост" където да посрещат периодично разни Големи братя. Имат обаче "залив на свинете" където посрещат неканени гости.

Ходил съм в не малко държави. Ако някой ме попита къде мисля, че е най-красиво бих се колебал между Куба и Грузия.
цитирай
18. vencivaleri1951 - Жерар Депардийо
09.04.2015 17:39
никога не е крил защо взима руско гражданство-заради несъгласие с фискалната политика на Франция. Никой разумен човек не би повярвал, че той ще живее там. Здравословното му състояние изключва постоянен адрес в страна с климат подобен на руския. Белгийското правителство обеща промени във данъчната система и нищо чудно да придобие белгийско гражданство ако му отърва. За руското гражданство не си прав мамка му.За някои изборни позици е пречка двойното гражданство. Шарапова има и американско гражданство но играе за "Сборная" на състезания. много хиляди са у нас руснаците с двойно гражданство. Виж, с чужди корени руски гражданин не знам дали може да добива и друго гражданство. Иначе и Дмитрий Сергеевич Станишев се отказа от руското си гражданство чак когато тръгна в политиката. Например Южна Осетия и Абхазия целокупно бяха и са с руско гражданство.
цитирай
19. getmans1 - Бе нагли, бе ...
09.04.2015 17:47
... цяла година ни удавиха в новини, клипове и и снимки създадени в Мосфилм и студиата на РТВ1 сега за истина претендират!
Сбъркана работа, и да не забравя ... малоумна!
цитирай
20. balebalev - Като пионерче...
09.04.2015 18:04
Като пионерче са ме карали да скандирам: "Вечна слава на КПСС!" по време на манифестациите. :)))
цитирай
21. balebalev - Аааа... и още нещо!
09.04.2015 18:10
В Щатите живеят и работят официално (със Зелена карта или паспорт) около 3000000 руснаци. Тази информация я има дори и в руската Уикипедия. Това значи, че заедно с нелегалните, в Америка има поне 6 милиона братушки. А януари на летището в Маями имаше около 2000 души, чакащи за паспортна проверка, от които поне половината бяха руснаци. Даже една бабушка, която не знаеше английски и не можа да мине проверката, зарева като магаре - със сълзи и сополи. Защото не я пускат краварите... хахаха. :)))

ПП За американска диаспора в Русия няма данни.
цитирай
22. apostapostoloff - И аз все това препоръчвам на нашенските комуняги-
09.04.2015 18:21
като България не им харесва, да емигрират в Куба. Там е много хубаво за тях, защото има братство и равенство- хирурзите получават 23 долара месечно, а уличните метачи- 21 долара. Както вече отбелязах- братство и равенство.
цитирай
23. ko642 - Венци,
09.04.2015 18:22
От всичко което си написал, единственото вярно е за двойното гражданство.

Куба е една бедна, изостанала комунистическа държава. Имат добри доктори, които Кастро праща навън да заработват валута както нашите навремето заработваха в арабските страни. Нямат достъп обаче до много лекарства и медицинска техника така че нама как медицината им да е на световно ниво! Имат мноого голяма маса неработещи, които се препитават от гешефти и продоволствия, които Кастро им дава всеки месец. Пожелавам ти да посетиш някой голям кубински град - има такива гета, където едва ли си виждал през живота си. Свестните хора там са без абсолютно никакво бъдеще, и си го казват открито.
цитирай
24. mamkamu - :)
09.04.2015 18:53
haralanov написа:
Един простичък съвет към Кушел и Рустам
Ако са разочаровани от това,че Жерар Депардийо е напуснал Русия, да дадат личен пример и те да отидат да живеят там.Северна Корея и Куба, също биха били добри дестинации за тях.


За съжаление обаче те явно не са се запътили на никъде, ами искат тук да си спретнат една мини Русия и отново да разкажат играта на тая хубава страна. Отново...
цитирай
25. mamkamu - !
09.04.2015 19:09
vdp написа:
Не че нещо,
ама преди се вееха руски, сега се веят натовски и европейски (и чат пат американски) знамена. Къде е разликата тогава? Четях те с интерес и си мислех, че си обективен, и в този контекст ми е чудна тази бясна кампания против Русия, която си подел. Толкова ли са идеални нашите американски приятели, че на техните безобразия не обръщаш никакво внимание?


Разликата е много важна и съжалявам, че не я виждаш. През диктатурата караха хората НАСИЛА да развяват определени знамена, докато сега ги веят тия, които си искат и каквито си искат. Това е един МНОГО ВАЖЕН момент отличаваш диктаторските държави от свободните.
Иначе съм съгласен, че нещо прекалих с темата Русия, но го правя, защото в момента опасността от завръщане на русофилството на държавно ниво е осезателна. То не че и сега Бойко не ги плещи едни хамелеонски... :)
Всъщност погледнах, че от последните ми 15 постинга, само 3 са на тема Русия... Но ще си взема бележка, защото, когато страстите заговорят, разумът мълчи. Получава се нещо, като...блог.бг :)
цитирай
26. mamkamu - .
09.04.2015 19:34
rustam написа:
Видях го аз руския сайт. Материалът там е 10 реда. В него пише, че Депардийо в момента е Белгия и обмисля да се установи там. Нито дума за продажба на подаръци и прочие. То и не е реално де. Само за момент си представих, че някой, който е получил подарък от Кадиров, ще тръгне да го продава.Ами, той е "пътник". Не вярвам Депардийо да е толкова глупав. Би могъл да го подари, но да го продава е непростима обида със страшна цена.

Ще бъдеш ли така добър освен очите си да представиш някое доказателство за съветско знаме??? От епохата на соца е пълно с фотографии в нета. Разбира се, да не вземеш да пуснеш някоя снимка от посрещане на съветска делегация. Присъствието на такъв флаг там е просто в реда на нещата.


Ето ти снимка: http://www.lostbulgaria.com/?p=1087
Ясно се вижда съветското знаме на пилоните на НДК. Повече не ми се търси, че да доказвам нещо, което всеки българин над 40те знае. Пък и ko642 вече пусна още една :) На всяка манифестация от онова време се вижда това.

Самият факт, че споменаваш пионката на Кремъл Кадиров, като един безкрайно опасен човек е показателно, че и ти си разбрал методите на руската политика. Те дори в собствената си страна действат чрез диктаторчета, в стремежа си да запазят територии, които не са техни.
цитирай
27. mamkamu - Венци, стига тая Куба, бе :) Да, н...
09.04.2015 19:58
Венци, стига тая Куба, бе :) Да, наистина красива природа, ама голяма мизерия. Ако по някаква случайност си представим, че беше разделена на две, както Корея днес, то надали комунистическата част щеше да е по-просперираща от свободната :) Тук обаче думата си казва и човешкия материал.

България например все си е на едно от последните места в Европа в икономически план още от Освобождението та досега. Няма капитализъм, няма комунизъм. В този смисъл бих предпочел да тъна в мизерия в свободна страна, отколкото да тъна в мизерия в тирания. Освен това, вие,, левите русофили винаги забравяте, че за 45 години "социализъм" България фалира 3 пъти! Такива моменти на ръба на фалита е изпитвала и по време на царското управление... Та до качеството на "матриала" опира май всичко. Толкова си можем явно...
цитирай
28. mamkamu - ko642, бе не му се връзвай на Рустам. ...
09.04.2015 20:00
ko642, бе не му се връзвай на Рустам. И аз му се вързах да търся разни снимки, да му показвам, като некакъв будала... :)))
цитирай
29. mamkamu - Да
09.04.2015 20:05
didanov написа:
който веднъж е предал родината си особено за пари
лесно ще продаде и "втората" си родина дори и за по-малко пари. В случая неговото поведение не е релевантно за начина на живот в Русия. А че може да се използва за пропагандни цели това е повече от ясно.


Заигравката тук е, че руската пропаганда наду тогава фанфарите с даването му на руско гражданство, а Депардийо съвсем охотно учавстваше в цялата тая бутафория. От там идва всичко.
цитирай
30. mamkamu - :)
09.04.2015 20:16
getmans1 написа:
Бе нагли, бе
... цяла година ни удавиха в новини, клипове и и снимки създадени в Мосфилм и студиата на РТВ1 сега за истина претендират!
Сбъркана работа, и да не забравя ... малоумна!


Да, нагли са и това ме кара да пиша от време на време, когато се ядосам, макар че отдавна съм се отчаял от цялата ни политическа действителност.
цитирай
31. mamkamu - Да
09.04.2015 20:31
balebalev написа:
Като пионерче са ме карали да скандирам: "Вечна слава на КПСС!" по време на манифестациите. :)))


И аз това го помня. Помня и, че през 1996-та не влязох в комсомола, защото не пожелах. Едва след години майка ми ми разказваше, как изтръпнала тогава. Защото се сетила за дядо ми, който е "лежал" в Белене преди години и как това може да ми се отрази... А той бил обикновен дърворезбар, преподавател в Художествената академия. После си изкарваше прехраната, като бояджия и зидар по строителни обекти... Това му разрешаваха само комунистите. Не доживя да види падането на комунизма.
цитирай
32. mamkamu - :)
09.04.2015 20:33
apostapostoloff написа:
И аз все това препоръчвам на нашенските комуняги-
като България не им харесва, да емигрират в Куба. Там е много хубаво за тях, защото има братство и равенство- хирурзите получават 23 долара месечно, а уличните метачи- 21 долара. Както вече отбелязах- братство и равенство.


Хехе :) И хубави плажове. Ама то само с плажове не става...
цитирай
33. balebalev - Помня и, че през 1996-та не влязох в ...
09.04.2015 20:45
mamkamu написа:
Помня и, че през 1996-та не влязох в комсомола, защото не пожелах. Едва след години майка ми ми разказваше, как изтръпнала тогава.


И мене не ме приеха в комсомола, а бях възпитано дете и с отличен успех. По-късно работех в Патентното ведомство на бул. "Г. М. Димитров" и шеф ми беше господин Барбов - мъж на бившата ми класна другарката Барбова. Та от него разбрах, че класната е доносничила какво говорят децата и каква е атмосферата в семейството. А пък нашите винаги са били антикомунистически настроени и вкъщи се разказваха вицове за бай Тошо. Още повече, че когато другарката Барбова дойде в нас, да види в какви условия се развивам, баща ми играеше бридж с приятели лекари и пиеха уиски... хахаха.
цитирай
34. podvodni - Добър опит за пропаганда, но ще си ...
09.04.2015 23:05
Добър опит за пропаганда, но ще си остане само един опит и нищо повече.
Гледам 34 коментара на всякакви еманации на Джейн Псаки. Приликата е невероятна с печално глупавата говорителка на Белият Дом по простата причина, че источника на "информацията" се оказва Сурат книгата по известна като Фейсбук и по-точно някакъв либерален писател на име Виктор Шендерович, който по някаква очаквана случайност се оказва евреин и следователно върл противник на Владимир Путин.
Но въпреки това, Шандерович по никакъв начин не споменава, че Департио се отказва от руското си гражданство, а просто че се е преместил да живее в Белгия и по-точно в граничното градче Нешен в комуната Естемпюи която е собственост на Депардио от 2012 година - 1 година преди да стане русийски гражданин. Самият Депардио не еднократно е заявяал, независимо, че е гражданин на Русия ще живее именно в Белгийският град Нешен (предполагам, че там куцо, кьораво и сакато шпреха на френски). Което е съвсем логично и няма нищо странно да бъдеш гражданин на една страна пък да живееш някъде другаде. Просто понякога интереса (икономическият) клати феса, или греша? Ако някой си мисли, че на запад вси са патриоти до безумие, просто да направи справка що е това офшорна зона и кой, аджеба, си крие кинтите там ( изключая шотландската офчарка Плевнелиев).А спомняте ли си скандала, преди няколко месеца, с Рампой и неговата финасова политика водена когато е бил премиер на Люксембург?
И така, опита за пропагнада, ще си остане само един нескопосан опит, поради простата причина, че е забравен най-важният компонент в една лъжа, а именно - в нея да присъства доза истина. А когато всичко е плод на неистова омраза, и от явна безизходица, просто се превръща в жалка смешка.
цитирай
35. staler - kакво ново доказва това че депардио ...
10.04.2015 00:07
kакво ново доказва това че депардио се преместил от русия в белгия?м?всеки полуграмотен даже човек знае че наи добрите за живеене страни са австралия.нова зеландия,бенелюкс,швеицария,австрия,сканд.страни,че дори и германия.и?мнооого ви е страх че некви митични русофили можели да ни върнат под руска опека.къде ги тия русофили дето имат и милимунда тежест и принос на полит.сцена,за да сме сега в лаината,бе горски?къде ги тия пети колони,а?не виждаш ли,че целокупния полит.елит,вкл.и другарите каквото откраднат,го държат по зап.банки,офшорки и т.н.и каквото каже баи хуи от брюксел или вашингтон ,това се случва,без значение кои управлява,а пък ако ти харесва какво се случва и на къде сме се запътили,ти си втори апостолофф,прощаваи за обидата.за да се изразя по просто,културно и разбираемо---ако искаш белгииски стандарт не ближи брюкселски/краваро чифутски тоже/а също и каквито и да е задници.
цитирай
36. zuzi0550 - Ако са разочаровани от това, че Ж...
14.04.2015 12:21
vencivaleri1951 написа:
haralanov написа:
Ако са разочаровани от това,че Жерар Депардийо е напуснал Русия, да дадат личен пример и те да отидат да живеят там.Северна Корея и Куба, също биха били добри дестинации за тях.




Ходил съм в не малко държави. Ако някой ме попита къде мисля, че е най-красиво бих се колебал между Куба и Грузия.



мислиш така, защото не си ходил в Америка.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9460889
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол