Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2015 17:38 - Страхливец и подлец си Суровакар 007
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6814 Коментари: 13 Гласове:
12

Последна промяна: 08.03.2015 18:21


 Какъв дуел, каква сабя, такива като теб се бият с пръчка и с опакото на ръката ако има ръкавица на нея/ Ръкавицата после се изхвърля/


Как може да си толкова глупав трол" Сурвакарю". Не знаеш ли, че макар и да си изтриеш коментара следите остават. То е имено зарад такива дребни мошеници като теб да не поставят другите в неудобно положение.
От коментара ми е видно, че коментирам твой коментар и не е виден твоя коментар в който ти наричаш Пушкин пиянде. Аз съм поставил тази дума в кавички...тоест цитирам те.Пак в същия коментар  ти пиша, че само анонимник и човек без лице може да принизи такъв поет до собствения си бит и уродство. Това се отнасяше за теб и от действията ти се вижда че съм бил прав.
Ако си болен да ти се дадът хапчета, но ти си глупав и лош човек, а  това е за постоянно.
    3. vencivaleri1951 - Знаеш ли на какво се чудя анонимни сурвакарю
07.03 10:44 анонимен написа:

.





survakar007

На това, че Ви подбират за тролове без ни най малка подборка. Не ви и образоват.
Във времето когато пише"пияндето"! ? Пушкин не малка част от германското население са гастарбайтери в Русия. Въпреки че през 89та доста германци напуснаха СССР и сега има компактни германски общности там. В Крим на референдума те гласуваха между впрочем еднозначно в посока на присъединяване на полуострова към Русия. Българите и гърците там също. Броят на загиналите от глад в Германия , а и Северна Европа е бил в пряка зависимост от реколтата в Русия.
За крепостничеството, което ти наричаш робство/робиня е била бабата на Мишел Обама/ също малко знаеш. Точно Александър срещу чиято Русия призовават за нов военен съюз франсетата прави множество реформи в това число и аграрната-тоест за крепосничеството. Впрочем тази форма на управление тя е господстваща и в Европа до боржуазните революции там/виж годините кога са се случили/ и крепостните са имали далеч по малко права и повече задължения-На острова принципала е имал и "право на първа брачна нощ" Това задължение е отменено чак при Кромуел. Така , че чети преди да пишеш. Апропо "свободните" европейци търгуват в истинския смисъл с хора по това време за което ти критикуваш в Русия. Това чернокожо население нали не смяташ, че по собствено желание и с канута е стигнало да Америка-колония на Европа тогава. Тоест наличието на двоен стандарт тогава както и сега. Провъзгласяват се в декрети свободи и права, но важащи само за "Стара Европа"-на всичко останало те гледат като на колониално право-действителни роби и етническо прочивстване когато е нужно-индианците например.
Сега за теб малко. Ти с право нямаш физономия и име. Не може да ги има човек който за жълти стотинки/а още по лошо ако е "от сърце"/ се опитва да принизи до собствените си бит и мироглед поет като Александър Сергеевич.
То и това е политиката на морални изроди като Сорос и КО-свят от дебили като теб.



Гласувай:
13


Вълнообразно


1. getmans1 - Венци, Венци ...
08.03.2015 21:50
... само който е против твоето мнение, е долен анонимник, така ли?
Примерно, аз ако реша да се покажа никога няма да сложа папка на муцуната си, нито ще си показвам само изящните си ръце или разширените си вени по краката, панимаеш като ни мериш, мери с един аршин.
Свободата която ми е гарантирана от Конституцията и Правилата на блога ми го позволяват, както и на твоите дружки и корешки!

Много държиш на правотата си, разбираемо е, но ако си прочетеш финалните отговори които си дал в предишния си пост може и да разбереш, че дислексията ти, е най-малкия ти проблем /не знам, дали ти е направило впечатление, но аз с такива неща не се подигравам/.
Айде остани си със здраве, и повече здрав разум, между другото пак погледни вчерашният си постичг и по-точно моя коментар, опитай се да мА разумеЙш! :)))
цитирай
2. vencivaleri1951 - Не си ме разбрал
08.03.2015 22:41
getmans1 написа:
... само който е против твоето мнение, е долен анонимник, така ли?
Примерно, аз ако реша да се покажа никога няма да сложа папка на муцуната си, нито ще си показвам само изящните си ръце или разширените си вени по краката, панимаеш като ни мериш, мери с един аршин.
Свободата която ми е гарантирана от Конституцията и Правилата на блога ми го позволяват, както и на твоите дружки и корешки!

Много държиш на правотата си, разбираемо е, но ако си прочетеш финалните отговори които си дал в предишния си пост може и да разбереш, че дислексията ти, е най-малкия ти проблем /не знам, дали ти е направило впечатление, но аз с такива неща не се подигравам/.
Айде остани си със здраве, и повече здрав разум, между другото пак погледни вчерашният си постичг и по-точно моя коментар, опитай се да мА разумеЙш! :)))


Тук става въпрос дребен мошеник. Пуска коментар и след като му отговарям го трие и обвинява мен слагайки негови думи в устата ми. Това не е друго мнение, това е мошеничество и интригантство.
цитирай
3. getmans1 - Даже много добре съм те разбрал, ...
08.03.2015 23:20
... номерцата ви не ме интересуват, просто се чувстваш засегнат и искаш „да си го върнеш“. Елементарно Уотсън, а е видно, че аз разглеждам въпроса откъм другата ти гледна точка, анонимността която толкова много обичаш да укоряваш.
Понимаеш? :)))
цитирай
4. doctorwatson - Хоп, ето ме:) Кой спомена Уотсън? ...
08.03.2015 23:51
Хоп, ето ме:) Кой спомена Уотсън? Hали помните, разкривам всякакви изневери. Има ли тука палави съпруги, блогерки и тн?:) Но първо парици. Алчността ми не познава граници.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Не е аниномността темата
09.03.2015 03:31
getmans1 написа:
... номерцата ви не ме интересуват, просто се чувстваш засегнат и искаш „да си го върнеш“. Елементарно Уотсън, а е видно, че аз разглеждам въпроса откъм другата ти гледна точка, анонимността която толкова много обичаш да укоряваш.
Понимаеш? :)))


Ти визираш "Икономист" , но не си прав. Той не е анонимен и преди когато езикът в блог бг бе горе долу нормален той е идвал на блогови срещи. Естеството на работата му е такава, че няма как да стои с името и лицето си наяве в блога. Ти сигурен ли си, че ако играеш на борсата не доверяваш парите си на него?
Аз с този постинг не съм против различното мнение от моето, а против лъжата и интригантството. Този дебил "суровачката" е някакъв болен мозък или просто кофти човек. Да вземем само лъжите които пише за съпругата ми-била рускиня. Е, красива е, но не е рускиня:))) Българка, балканджийка си е. Не е и анонимна. Идвала е на сбирка с мен с блогъри от блог бг.
Иначе аз наистина смятам, че когато спориш, беседваш е редно да се знае кой го прави.Не мисля само аз така. Ето ти ходиш при Славимир и четеш как реплекира анонимните . Разбира се репликира тези които не са съгласни с него. Теб не закача:)
цитирай
6. getmans1 - Анонимността е разрешен личен избор, А не аргумент ...
09.03.2015 08:13
vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
... номерцата ви не ме интересуват, просто се чувстваш засегнат и искаш „да си го върнеш“. Елементарно Уотсън, а е видно, че аз разглеждам въпроса откъм другата ти гледна точка, анонимността която толкова много обичаш да укоряваш.
Понимаеш? :)))


Ти визираш "Икономист" , но не си прав. Той не е анонимен и преди когато езикът в блог бг бе горе долу нормален той е идвал на блогови срещи. Естеството на работата му е такава, че няма как да стои с името и лицето си наяве в блога. Ти сигурен ли си, че ако играеш на борсата не доверяваш парите си на него?
Аз с този постинг не съм против различното мнение от моето, а против лъжата и интригантството. Този дебил "суровачката" е някакъв болен мозък или просто кофти човек. Да вземем само лъжите които пише за съпругата ми-била рускиня. Е, красива е, но не е рускиня:))) Българка, балканджийка си е. Не е и анонимна. Идвала е на сбирка с мен с блогъри от блог бг.
Иначе аз наистина смятам, че когато спориш, беседваш е редно да се знае кой го прави.Не мисля само аз така. Ето ти ходиш при Славимир и четеш как реплекира анонимните . Разбира се репликира тези които не са съгласни с него. Теб не закача:)



Не ме вкарвай в интриги много добре знаеш, че снимката не значи нищо.
Въпроса е, че и ти имаш анонимни приятели и твоето отношение към анонимността е двойствено, според написаното!
цитирай
7. vdp - Венци, Венци,
09.03.2015 09:47
ти му викаш на getmans1 "качи се", той отговаря "няма да сляза". Завиждам ти за търпението да спориш с глупаци.
цитирай
8. vmir - Постинга уж за сурвакане, пък разтягаш едни локуми за повдигане духа на неграмотниците.
09.03.2015 11:16
По-добре да беше си направо заявил, че Русия е флагмана, факела и титана на световната демокрация, вместо да го увърташ по килифарски, за да им повдигаш ония работи и да ги дървиш така елементарно.

Между впрочем, да си чувал, че между точките на Наполеон за модернизация на Русия е незабавното премахване на крепостничеството? Да, същото крепостничество, заради премахването на което половин век по-късно, царят - батюшка е възторжено титулован "освободител"? И да си чел някъде някой "принципал" да се е възползвал от "правото на първа брачна нощ", дето толкова силно е обсебило въображението ти и не преставаш да го повтаряш? Да ти е минавало през ума, че това "право" e само следствие на стремежа да се подреди законодателно йерархичната организация на държавата, а не "право" наложено с "революция"? Знам, че ти е трудно да направиш разлика между формално право и "право" наложено с узурпация и насилие. По твоята путлеристка "логика", щом полицаите имат право да стрелят, значи гражданите са обект на лов. Това, че ти не можеш да си представиш живот без привилегии, не доказва, че това е така и при останалите хора. Еротичните фантазии не са добър ориентир за истината, иначе нямаше да мислиш Путлер за най-големия демократ, защото управлявал без законови правомощия. То бива лакомия, ама чак толкова не бива.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Вмире, пак дъра, бъра-Путин виновен за всичко
09.03.2015 12:27
vmir написа:
По-до

И не Александър, а Наполеон "Освободител" И как да ги освободи франсето Вмире-като избие голяма част от тях? То и Хитлер тръгна към Москва да освобождава руснаците от игото на комунизъма. Любимите ти янки от края на ВСВ са "освобождавали" с оръжие в ръка народите в 69 държави и от тези освобождения загиват милиони.
Така , че остави тези алибита на завоевателите. " Когато някой си отвори устата , знай че става въпрос за пари" Русия е неосъществена мечта на Запада заради богатствата и. Западът си мечтае за "демократ" като Елцин в Кремъл, нищо , че съсипваше страната си, че беше вечно пиян, че стреляше от танк по Думата. Путин е "демон" защото върна достойнството на народа и страната си. И ще продължа да повтарям , че диктаторите не овластяват другите, а поемат още власт. Точно за това аз казвам , че Путин е овластен далеч по слабо от редица президенти в света. Че той е силен и обичан зарад моженето си в Русия. Точно затова е и силно ненавиждан от елитите на някои страни.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Всеки прави своя
09.03.2015 12:28
vdp написа:
ти му викаш на getmans1 "качи се", той отговаря "няма да сляза". Завиждам ти за търпението да спориш с глупаци.

избор:)
цитирай
11. theeconomist - Венци, тези спамояди нямат насищане.....
09.03.2015 18:19
гети, да те информирам: преди малко погледнах надолу да видя дали имам разширени вени на краката. Много съм суетен!
И какво да видя.Имам! Разширени вени....на кура!
И понеже много страдаш за моята анонимност, само кажи,че искаш да се запознаем.
Ще ти пратя на лични едно адресче. Идваш, обаждаш се на охраната, че си гети и търсиш шефа. Ще те приема и ще ти ги покажа. Ако искаш може и органолептично!:-))))
цитирай
12. 1997 - а-а-а, сурвакарят е определено против анонимността
10.03.2015 09:45
сещам се как параноично се дърляше срещу администраторите, че коментарите му излизат като анонимни. Това ме навежда на "обоснованото предположение" ;) , че му се плаща на бройка. Е, възможно е човекът да си е просто суетен.
цитирай
13. getmans1 - Умната, внимавай какво си пожелаваш щото „Гъз и уста, пазвант немат!“ но И това ти е най-малкия проблем
11.03.2015 08:12
theeconomist написа:
гети, да те информирам: преди малко погледнах надолу да видя дали имам разширени вени на краката. Много съм суетен!
И какво да видя.Имам! Разширени вени....на кура!
И понеже много страдаш за моята анонимност, само кажи,че искаш да се запознаем.
Ще ти пратя на лични едно адресче. Идваш, обаждаш се на охраната, че си гети и търсиш шефа. Ще те приема и ще ти ги покажа. Ако искаш може и органолептично!:-))))

цитирай
14. apostapostoloff - Опичай си акъла, защото:
11.03.2015 17:15
http://apostapostoloff.blog.bg/politika/2015/03/11/gotvi-se-lov-na-ruski-shpioni.1344837
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061799
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031